Peruskoulu Peruskoulu
börheä leipä börheä leipä
Yle propagandaa taas 22. Yle propagandaa taas 22.
Pilvipeite repeilee Pilvipeite repeilee
purjeveneily purjeveneily
feel sick feel sick
humalaton helmikuu humalaton helmikuu
sinne sinne
arnold arnold
smarthome by Apache smarthome by Apache
Alexis Texas Alexis Texas
Antti urheilumatkalla 😁 Antti urheilumatkalla 😁
Genetiikkaa Genetiikkaa
Keski-ikäiset Keski-ikäiset
vesihiihtoa vesihiihtoa
läheltä piti läheltä piti
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
Kesämuoti 2022, oletko valmis? Kesämuoti 2022, oletko valmis?
hiekkaveistos2 hiekkaveistos2
Tekopyhät valehtelijat ja tyrannit Tekopyhät valehtelijat ja tyrannit
bäätmään bäätmään
Näkymä Näkymä
Meta narkkariluola Meta narkkariluola
kessurekka kessurekka
 1 244 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 06.02.2021 14:35:57
[ + 11 - | ]

lauantaiaamu

[51560] [viinabilbo.jpg] [0.04 MB] [500x499] [] []
viinabilbo.jpg

bilbo

(5)  · 

kossu

(13)  · 

lotr

(97)  · 

viina

(136)  · 

valupertti

(87)
07.02.2021 00:15:52
#436690 [+-] Piilota Suosittele

Pariviikkoa sitten meni ainakin neljänä päivänä ko. viikkona litran pullo Suomi-viinaa koska oli tehtäviä, joita en millään olisi pystynyt suorittamaan ilman humalatilaa ja viinaa on helpompi piilottaa juomapulloon kun vastaava määrä olutta. Oli kyllä tunne, että deleriumin rajoilla käytiin. Enään ei kirkasta kuin korkeintaan kerran viikossa ja vahvemmin laimennettuna.

[ 5 viestiä | ]