Ei jaksa keksiä otsikoita 26 Ei jaksa keksiä otsikoita 26
Ylijäänyt mp4 Ylijäänyt mp4
Ollaanko kavereita :3 Ollaanko kavereita :3
Monimediatesti Monimediatesti
Tehoa autoon Tehoa autoon
Kutsu Kutsu
MacGruber sijoittaa MacGruber sijoittaa
Yllätys! Yllätys!
Tämä tekeepi perjantait ;) Tämä tekeepi perjantait ;)
Paska TARDIS Paska TARDIS
Vakava onnettomuus Vakava onnettomuus
Painoi naurunappulaa Painoi naurunappulaa
heil kotler heil kotler
wooooooosh! wooooooosh!
Trump ja Merkel Trump ja Merkel
Clamavi De Profundis - The Ents' Marching Song Clamavi De Profundis - The Ents' Marching Song
mitäs nyt sanotte? mitäs nyt sanotte?
Ajankohtainen perhepotretti :3 Ajankohtainen perhepotretti :3
Oltermanni mainittu! Oltermanni mainittu!
Shot placement theory Shot placement theory
Selfish - a horror short Selfish - a horror short
ei huolen päivää ei huolen päivää
etelän hetelmä etelän hetelmä
homo homo
 791 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.02 MB, 1 tiedosto, 05.02.2021 11:59:01
[ + 2 | ]

Mitäs läksit :D (hesessä)

[51533] [73jxh.mp4] [1.02 MB] [853x480] [] []

mitäs

 · 

läksit

 · 

nii

06.02.2021 05:17:46 | 05:20:48
#436424 [+-] Piilota Suosittele

>>436116

Olin muuten aikonaan Hesburgerissa tetissä. Ekana sillä kys tyyppi yritti saaha mut ja toisen hemmon pitämään tyttöjen lakkeja päässä. Sitten se lähetti mut lähikauppaan ostamaan salaattia ja röökiä. Sannoin, että ei taida onnistua, ku nykyään ei myydä enää 16-kesäsille. Ei kinostanu. Menin sitte kauppaahn ja selitin mistä on kyse. Eivät myyneet muut ku ne salaatit kuitilla. Sitte siinä ohimennen siivoilin pöytiä ja niitä soosipulloja. Loppu hampurilaisten näläkä siihen ku ne soosipurkit edellisen päivävuoron jäläkeen laitettiin likoamaan fairyveteen ja oli ne sitten puhtaita tai ei niin pikasesti huuheltiin ja pursotettiin uudet majoneesit niihin astioihin.

Siellä kävi kerran viikossa joku vastaava pomo ja sillä oli aivan järetön pirimeininki päällä. Vittu se oli ihan sekasin. Opastettiin, että sillon ku se tulee paikalle niin kädet ei saa olla liivien taskussa, koska pitää näyttää koko ajan siltä, että on hirveä meno päällä. Ainakin kerran se meni sössimään ranskisten paistoa ja ne meni ihan vituiksi. Hölöpötteli koko ajan vaan, että nyt on hyvä meininki ja draivi. Ne sen "paistamat" ranskikset paistettiin uudestaan että ne ehti etes kypsyä.

[ 2 viestiä | ]