No jos ajatellaan koko Euroopan laajusesti niin, kyllä, toi on ihan loogista, koska Suomen väestö on kohtuu pieni osa koko Euroopan väestöstä. Ja myöskin koska Suomi on niin wannabe hyvin pärjäävä maa nii eihän tänne mitään rahaa anneta kun kerta "niin hyvin menee".
[
3 viestiä
|
]
⭰
hyvä demali
turreja
Ihanat naiset
SDP mainos
Ahmedinem
Suklaata
L-sana
perse
Äärioikeisto se on uhka.
Kuinka tunnistaa MT-ongelmainen yhdellä vilkaisulla