Aaaahhh... AAAAHH! Aaaahhh... AAAAHH!
kiipeilyä kiipeilyä
Oo! Hoo! Hoo! Oo! Hoo! Hoo!
Karanteeni Karanteeni
Vanha lihaväli Vanha lihaväli
on niillä kiire jonnekkin on niillä kiire jonnekkin
WaLinkin tehtävä WaLinkin tehtävä
Tassupistooli pew pew Tassupistooli pew pew
kotona kivaa kotona kivaa
tärisevä peti >:3 tärisevä peti >:3
Italialaiset Italialaiset
Tuli sähköpostissa Tuli sähköpostissa
Kaulatatuointi Kaulatatuointi
Kuinka servaat itsesi hetkessä Kuinka servaat itsesi hetkessä
Muigea Muigea
yhtä hyvin voin kellua <: yhtä hyvin voin kellua <:
Korona leivät Korona leivät
Burdo haluaa telttaan Burdo haluaa telttaan
tohvelisankari :3 tohvelisankari :3
Korkea asema Korkea asema
paskapaperia paskapaperia
Marinin etunoja Marinin etunoja
corona corona
Julumaa Julumaa
 888 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.55 MB, 1 tiedosto, 28.01.2021 00:58:35
[ + 2 | ]

jotai sipilä tiktok paskaa

[51326] [sipila-tiktok-paskaa.mp4] [3.55 MB] [1080x1080] [] []

juha sipilä

(14)  · 

seis

28.01.2021 01:37:05
#433577 [+-] Piilota Suosittele

Siinä meni Oulussa rahat kankkulan kaivoon.
Miten noi on kehdannut julkistaa tällaista ja mitkä oli fiilikset, kun tuli palautetta?

28.01.2021 04:35:20
#433594 [+-] Piilota Suosittele

>>433577
Ideologia. Kukaan ei valvo mihin ne kaikki rahat käytetään, kunhan merkataan että "hyvään tarkoitukseen, rasismin ja raiskausvastaiseen toimintaan-jota-ei-tietenkään-tapahdu-kuin-korkeintaan-yksittäistapauksina-mutta-sekään-ei-ole-totta-vaan-natsien-väitteitä".

28.01.2021 04:39:47
#433597 [+-] Piilota Suosittele

>>433594
Voin kuvitella tuon kanalauman fiiliksiä, kun ovat saaneet videonsa valmiiksi.
Siellä on taputeltu selkään ja kehuttu keskenään koko ryhmä maasta taivaaseen.
Video levitykseen ja nukkumaan hyvillä mielin.
Seuraavana päivänä palautteita innokkaana lukiessaan onkin naama norsunvitulla, kun 100 000 kansalaista nauraa päin naamaa.
Se olisin halunnut nähdä.

28.01.2021 04:42:33
#433598 [+-] Piilota Suosittele

>>433597
Nuo vammaset varmaan järjesti jo jonkun live lähetyksen aamuksi, mutta tajusivat saman tien, että juttua ei otettukkaan ihan sillä vakavuudella ja hurrauksella mitä kuvittelivat. Tämän siitä saa kun äänestää väärin. Enkä millään malta olla muistuttamasta, että tuo etummainen rillipiru tais olla se sankari joka selevitti, että ei raiskauksen uhria auta yhtään se, että tekijää rangaistaan. Tästä en mee kyllä takkuuseen, mutta semmonen muistikuva on jääny.

28.01.2021 10:58:37
#433631 [+-] Piilota Suosittele

>>433599 Jos tuo humanistien unelma joskus toteutuu, nii alkaa tulla hautausmaille täytettä aika rivakkaa vauhtia. Monet ihmiset kykenevät hallitsemaan alkukantaisia vaistojaan vain ja ainoastaan rangaistuksen pelon takia.

28.01.2021 12:19:36
#433659 [+-] Piilota Suosittele

HUmanistit huutaa yhteen ääneen, että ovat rautaa.
Totta se on. Täyttä rautaa. Uppoaa syvälle, josta ei nousta.

[ 9 viestiä | ]