Näitä juttuja taas Näitä juttuja taas
joet joet
vamma vamma
USAn meininkiä USAn meininkiä
Luolaston pojat Luolaston pojat
kala tuli morjestaa kala tuli morjestaa
Ihana nainen Ihana nainen
duunit loppu duunit loppu
Meno niin raju, et ruumistaki pelottaa Meno niin raju, et ruumistaki pelottaa
Bääbistä lambeille ku meikä se vaan juhlii Bääbistä lambeille ku meikä se vaan juhlii
veenukseen veenukseen
ei oikein suju ei oikein suju
kissan loikka kissan loikka
juustopulla juustopulla
Nykymeemit on tosi kekseliäitä Nykymeemit on tosi kekseliäitä
Suklaata Suklaata
Florida Florida
putkessa vikaa putkessa vikaa
Evöstä Evöstä
Amazing Race Amazing Race
Taitava nainen Taitava nainen
Tessa Fowler Tessa Fowler
Kurkkaa Kurkkaa
Gastonin kuolema Gastonin kuolema
@-
 621 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 27.01.2021 20:21:52
[ + 2 | ]

YLEN BUDJETTI ON KOKO PERINTÖVERON TUOTTO


ivan puopolo

(9)  · 

yle

(122)
27.01.2021 20:41:49
#433439 [+-] Piilota Suosittele

Ylevero on kyllä varsinainen farssi.
Digitalisaatiota väänsivät kymmenen vuotta ja toimivaksi kuntoon saattamiseen meni toiset kymmenen.
Sitten, kun jengi lopetti maksamasta tv-lupamaksuja siitä tehtiin vero.
Mitä tekee Yle?
Ostaa HBO:n sarjoja miljoonilla, joita ei omien kukkahattujen takia voinut lähettää kuin yöllä.
Nyt urheilut ovat siirtyneet maksullisille, mutta on sentään uutisia venäjäksi ja äbäläwäbäläksi. Saameksi saatana valtakunnan verkossa kolmella kielellä.
Olen ollut YLE:llä töissä useamman vuoden ja nepotistisempaa paikkaa saa hakea.
Olihan sieltä joukkoirtisanoutumisia jokin aika sitten.

27.01.2021 21:28:08
#433462 [+-] Piilota Suosittele

>>433439 Valtion ihka oma propagandatoimisto jonka väki koostuu kommareista jotka on niin epäpäteviä etteivät käy edes kommareiksi. Miten helvetissä voi menettää jääkiekon MM-kisat joka on todellista kansanhuvia vaikka omaa suhteessa isomman budjetin kuin brittien BBC jonka on sentään pallon laajuinen pulju?

28.01.2021 12:35:36
#433666 [+-] Piilota Suosittele

Yle saa tehdä mitä huvittaa koska en katsele matoröörilaatikkoa muutenkaan. Ennen tuli sentään ihan eri tason viihdettä. Mitään järkevää ei matoröörilaatikosta enää saa. Siksi tilauspalvelut.

[ 8 viestiä | ]