Tekee höpöä Tekee höpöä
Pihvi Pihvi
Kirpputorilla Kirpputorilla
Mitä "miehet" pelkäävät? Mitä "miehet" pelkäävät?
rip käsi rip käsi
Antavainen Anteron serkku Antavainen Anteron serkku
Jackass Jackass
Tampereen Tero pro skater Tampereen Tero pro skater
himo läski homer himo läski homer
Ajattelenkin tässä nyt Oonaa (Dance Remix) Ajattelenkin tässä nyt Oonaa (Dance Remix)
Kun lutka pilasi välit Kun lutka pilasi välit
Kissaporo Kissaporo
It's a chopper, baby... It's a chopper, baby...
multitabs multitabs
ansoitti kamunsa ansoitti kamunsa
Sängynvaltaaja Sängynvaltaaja
ei kannata vittuilla ei kannata vittuilla
Irina Tundra Irina Tundra
Winsesti Winsesti
Greta Ugberg Greta Ugberg
me ollaan hämähäkkejä :3 me ollaan hämähäkkejä :3
Viulu Viulu
psykoosimittari psykoosimittari
Nyt vittu taas :D Nyt vittu taas :D
 661 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 22.01.2021 18:48:59
[ + 4 | ]

Corporaatio kiittää?

[51214] [vXIdIwg.png] [0.22 MB] [531x566] [] []
vXIdIwg.png

klovni

 · 

pelle

(70)
22.01.2021 19:13:17
#431901 [+2] Piilota Suosittele

Pomo / pikku-pomo / lähi-esimies / palveluohjaaja vaan rupeaa soittelemaan sulle 24/7 ja lomapäivinä "Ois pikku homma" tai "Kun toi Nönönöö on saikulla niin jos joustaisit ja tekisit tupla tai tripla hukin, saat häly lisän" tai "Hei kiva kun vastasit! (Kukaan muu ei vastannu tai sitten haistatti kohteliaasti paskat) Mulla ja tolla kävi tällänen pikku moka heheheh, kato unohdettiin että nönönööllä alkaa loma tossa huomenna ja sä kun olet aamussa niin jos voisit tehdä nönönöön iltahukin". Ihan samaa paskaa julkisella ja yksityisellä puolella.

19.09.2022 09:52:27
#599949 [+-] Piilota Suosittele

>>431901

Valitettavaa mutta näin se menee monessa paikassa. Itse aikoinaan tein trukkikuskin hommia ABB:lla. Samaan aikaan jakelin myös hesaria aamuvuoroon asti. Tilanne oli tämä: Pomo ilmoitti 13.30 (jolloin valmistauduin jo kotiinlähtöön), että iltahukin vuoro on vapaa. Haluanko tehdä. No, voin tämän kerran jatkaa 21.00 asti. Sitten seuraavana päivänä tuli myös huutamaan samaa. Kattelin vaan, että joo. Voihan tuonkin tehdä. Tätä jatkui perjantaihin. Aamulla töihin tullessa huomasin työpaikan pukukopin lattialla naulan. Räjähdin ihan törkeeseen nauruun, työkaverit kattoivat pikkuisen ilmeellä. Jatkoin toki siitä suoraan trukkiin. Alkutsekkaukset ja liikkeelle. Ajelin pitkin huoltokäytävää hiljaisella vauhdilla. Olin nukahtanut noin 5 sekunnin ajaksi. Kun avasin silmät niin jengi huitoi ja viittelöi. Ihmettelin vain, että miksi tuo valkoinen seinä vain lähenee ja lähenee. Lähellä törmäystä huomasin, että nyt ja jarrua. Parkki päälle, virta pois ja kipitin pomon koppiin. Sanoin pomolle että aamuhuki jää nyt minulta tekemättä koska nyt on liian vaarallista jo. Rupesi mussuttamaan jotain ja sanoin perään, että näin tai noin, kahden vuoron putkeen vetäminen melkein viikon ajan. Minä lähden nyt nukkumaan.

Summa summarum: Nuoruuden voimalla ja vimmalla jaksoin tehdä keskiviikkoon asti. Mutta kahden työn vääntö jossa unta saa ehkä sen 3h päivässä ei kiinnostanut. Päivällä olisi pitänyt mennä nukkumaan, joka olisi sotkenyt rytmin täysin.

[ 2 viestiä | ]