Gondola ja taivaallinen geometria Gondola ja taivaallinen geometria
this snibs the snab :--DDD this snibs the snab :--DDD
Shalom slalom Shalom slalom
Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin! Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin!
Turhia kuvia 2 Turhia kuvia 2
The Chebo - Funny Horror Short The Chebo - Funny Horror Short
GondolaBurger GondolaBurger
Ipi laitela (fuck yea.) Ipi laitela (fuck yea.)
Mitäs kettua täällä tapahtuu Mitäs kettua täällä tapahtuu
Joltain on kynsi irronnut Joltain on kynsi irronnut
Liikennetiedotus Liikennetiedotus
Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku) Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku)
Ilmais... halpaa karkkia Ilmais... halpaa karkkia
Gorgon tarina Gorgon tarina
Ketä? Ketä?
moi :3 moi :3
musta juhannus part.2 musta juhannus part.2
Moi mä oon Esa. Moi mä oon Esa.
Ei jaksa keksiä otsikoita 61 Ei jaksa keksiä otsikoita 61
Oy vey ! Oy vey !
Kisse turvaan... eiku Kisse turvaan... eiku
Beach bitch Beach bitch
Koiran tuottelias päivä Koiran tuottelias päivä
Keijou Keijou
 767 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.04 MB, 1 tiedosto, 05.01.2021 01:11:22
[ + 11 - | ]

Apetta

[50822] [tiedosto.jpg] [1.04 MB] [2064x1548] [] []
tiedosto.jpg

porsaan kassler

05.01.2021 01:16:08
#426754 [+-] Piilota Suosittele

1,2 kg kevyesti suolattua porsaan kassleria. Osittain vielä sisältä kohmeessa. 130 astetta ja 2+ jotain tuntia kunnes lämpönä 81 astetta. Ristuksen vittu mitä herkkua. Ennen paistoa vielä tutuksi tulleella mutulla vähän suolaa ees taas ja sitten pippurisekoitusta (suolatonta, saatana, ku terveyshipit). Pittää yöksi vaihtaa pikkarit, ku ne kostu ku sain ekat maistiaiset :3

05.01.2021 01:18:09 | 01:20:12
#426755 [+-] Piilota Suosittele

>>426753
Salama valehteli. Tosiasiassa oli paljon tummempaa ja aijai.. aijai....

Sitäpaitti ekkö nää yhtään kiinnittäny huomiota nuihin vasemman yläkuluman heijastuksiin? Oltiin tässä avokin kans nakuina ottamassa kuvvaa niin päästiin molemmat samaan fotoon.

05.01.2021 09:00:21
#426890 [+-] Piilota Suosittele

>>426881
Ja oli, burrrp, on varmaan vielä huomennakin. Täytyy kyllä myöntää, että tuo salamavalo feikkas tuon ihan raa'aksi tuntienkin jäläkeen. Ei tojellakkaan ollu. Läpikotasin kypsää ja suoraan uunista otettuna vuolin siitä maistiaisia niin johan tuntu hyvälle niin suussa ku suolen mutkassa :3

[ 8 viestiä | ]