ei menny ku leffoissa ei menny ku leffoissa
Lällällää Lällällää
Keisarin vaipat Keisarin vaipat
Luukku 10. Luukku 10.
Huutonetin paskinta antia Huutonetin paskinta antia
Ihana nainen Ihana nainen
hyvät joulut hyvät joulut
me jooda are :3 me jooda are :3
Voittamaton loppuvastus Voittamaton loppuvastus
Ei yllä >:3 Ei yllä >:3
vähän pelottaa vielä tuo ihminen (joku hylkäsi hänet) vähän pelottaa vielä tuo ihminen (joku hylkäsi hänet)
Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 14 Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 14
kissataivas kissataivas
Luukku 10 Luukku 10
Assaded Assaded
Belladonna pocket pussy review Belladonna pocket pussy review
Isis-äidit Isis-äidit
:3 :3
uwu uwu
Tärkeä hetki :3 Tärkeä hetki :3
Luukku 17 Luukku 17
Hey Vince Hey Vince
neliö ja kissanpennut :3 :3 neliö ja kissanpennut :3 :3
asd asd
 1 117 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.44 MB, 1 tiedosto, 04.01.2021 01:31:14
[ + 12 | ]
👑 Katsotuin 04.01.2021.

pakolainen

[50810] [pakolainen.png] [1.44 MB] [1280x1280] [] []
pakolainen.png

pakolainen

(47)  · 

isis

(50)
04.01.2021 02:21:05
#426543 [+3] Piilota Suosittele

>>426535
Juuri näin. Allahin valittu kansa infiltroituu muihin maihin ja siittää jälkeläisiä maksimaalisesti syrjäyttääkseen alkuperäisen väestön. Sinisilmäiset kukkahatut eivät tätä näe eivätkä ymmärrä.

Muistakaa opetella jo arabiaa ja lukea Koraania.

04.01.2021 19:42:05
#426714 [+-] Piilota Suosittele

>>426712 No oikeastaan ainoat maat jotka on niin kusessa että tuo olisi vaihtoehto on Ruotsi ja Ranska. Britit vittuuntu siihen että ovat vähemmistö omassa pääkaupungissaan ja lopputuloksena on Brexit.

05.01.2021 00:30:14
#426744 [+1] Piilota Suosittele

Eipä siinä. Siniset silmät katsovat ja ottavat vastaan. Samoin kuin ruotsissakin kävi, niin käy myös suomessa. On jo käynyt. Nyt alkaa nuprisot tajuamaan sen, etten virkavalta mahda yhtään mitään. Katson. Katson kuinka Suomi palaa tässä liekissä.

06.01.2021 09:30:03
#427198 [+1] Piilota Suosittele

Ei ne pakene ählämismiä vaan sen seurauksia. Täällä voi ählämöidä ilman seurauksia koska ympärillä on kuitenkin valkoinen enemmistö joka pitää yhteiskunnan toiminnassa. Sitten kun ählämeitä ja neekeriapinoita on tarpeeksi paljon niin yhteiskunta ei enää toimi.

[ 15 viestiä | ]