Bwahahaa Bwahahaa
Mun lempi kiisu Mun lempi kiisu
Armeija spurdojen baretit Armeija spurdojen baretit
vicetone astronomia vicetone astronomia
tuli pipi korvaan <:3 tuli pipi korvaan <:3
Yläkaupungin yön sähkökaappien parhaimmistoa Yläkaupungin yön sähkökaappien parhaimmistoa
kukaan ei asu täällä kukaan ei asu täällä
välipala välipala
Gary Glitter - Leader of the Gang Gary Glitter - Leader of the Gang
Pulkkinen - Ruusu Show (isä) Pulkkinen - Ruusu Show (isä)
Pettämätöntä logiikkaa Pettämätöntä logiikkaa
tikku jalkapohjassa tikku jalkapohjassa
Säätiedotus Säätiedotus
topi topi
sale sale
Terveiset kaikille luolaston naisille Terveiset kaikille luolaston naisille
♥Kulli-Iinee♥ ♥Kulli-Iinee♥
Kävele juoppo kävele... Kävele juoppo kävele...
Naamarit on vaarallisia Naamarit on vaarallisia
Oluen hintaa ette nosta! Oluen hintaa ette nosta!
Mie Mie
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
kisseparty kisseparty
Töiakka Töiakka
 1 529 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.88 MB, 1 tiedosto, 28.12.2020 16:11:59
[ + 12 | ]
👑 Plussatuin 28.12.2020.

Ihana nainen

[50715] [tiedosto.gif] [1.88 MB] [400x224] [] []
tiedosto.gif

29.12.2020 22:10:22
#425013 [+1] Piilota Suosittele

>>424933

Ei jumalauta sun kanssas. Ihiminenhän se on ja miespuolinen vielä. Hieman erikoiset kamppeethan sillä on ja harvemmin näkkee miehiä meikkaantunneina, mutta ei se paskaa sentään ole. Paskaa on Afrikassa ja lähi-idässä. Siellä ne jopa liikkuuki ja päästelee outoja ääniä, mutta silti houkuttelee kärpäsiä.

30.12.2020 00:05:38
#425026 [+-] Piilota Suosittele

Liian iso penis. Ei kelpaa. Iskee peniskateus. Tuon kun se kunnolla jäykistää, niin siitä tulee 30 senttinen örkömörkö jonka vierellä 20 senttiä veltahtaa alle 5 sekunnin.

30.12.2020 20:11:04
#425285 [+-] Piilota Suosittele

>>425092
>>425164
Ladyboyta saa ajaa ilman mitään rajaa

Ja BMW:n omistus nollaa aina homoilutkin.

Mutta kyllä mää silti mieluummin katselen Habsin bostaamia kauniita naisia ilman rumia lerssejä.

31.12.2020 18:51:13
#425590 [+-] Piilota Suosittele

>>425399
Minäkin vain vihjailen pleikkareista. En koskaan ajaisi kuin tulpatonta mopoa. Tai siis... tulpallista mopoa... tai siis mitään mopoa... En. Tai.

[ 15 viestiä | ]