Elinympäristö Elinympäristö
Vapauden peitto Vapauden peitto
Beer, shaken, not stirred Beer, shaken, not stirred
Joku laku hukannut henkkarit Joku laku hukannut henkkarit
Kun @Mr_Pihvi kävi vierailulla muumilaaksossa ja laski housunsa Kun @Mr_Pihvi kävi vierailulla muumilaaksossa ja laski housunsa
Vapahtaja Vapahtaja
hmm hmm
Ameriikoissa Ameriikoissa
Kamera ottaa kuvan Kamera ottaa kuvan
Tyttöjen juttuja Tyttöjen juttuja
Persut Persut
Mihin sinä katsot? Mihin sinä katsot?
Palli hiki Palli hiki
kerran vielä savut saa kerran vielä savut saa
Hylkiö Hylkiö
Kyllä nyt on hauskaa Kyllä nyt on hauskaa
Benigsen eebbinen madga baginaan Benigsen eebbinen madga baginaan
Joka pojan mielessä Joka pojan mielessä
"Kaikki on pilalla mitä vittua" - Empire of Dust "Kaikki on pilalla mitä vittua" - Empire of Dust
Ihanat Beput Ihanat Beput
Älkää toljottako. Tehkää töitä Älkää toljottako. Tehkää töitä
Super mäiskis veljekset Super mäiskis veljekset
Deadpool ja nalle Deadpool ja nalle
Piu piu miau miau Piu piu miau miau
 635 näyttökertaa, 14 viestiä, 4.81 MB, 1 tiedosto, 27.12.2020 14:48:39
[ + 2 | ]

pesulla :3

[50687] [0.mp4] [4.81 MB] [640x800] [] []

pesulla

(6)  · 

kylpy

(56)
27.12.2020 20:51:52
#424453 [+-] Piilota Suosittele

Ihmettelen niitä, jotka pesee koiria ja kissoja. Vittu. Ei niitä tarvitse. Ne vittu haluaa sen ominaishajunsa. Vittu, meneppä koskemaan villieläimen pentuun kun emo on poissa niin samointien kun emo haistaa jotain muuta, niin pentua ei enää hoideta.

28.12.2020 06:46:03
#424588 [+-] Piilota Suosittele

>>424385
Pittääpä. Pussissa koskessa, perkele.

>>424453
Mää pesen polosen koiramiehen perseen jos sillä mennee vatta kuralle. Muuten en koskaan. Ei elukoita tosiaan tarvi erikseen pestä jos ei oo jottain erityistä sotkua päällä. Nuo linnutki joutuu pesulle vaan jos niillä jää persehöyheniin paskaa, muuten saavat olla ihan rauhassa.

28.12.2020 12:47:12
#424619 [+-] Piilota Suosittele

>>424453
Kerroppa koska tullaan käymään, kun lapinkoira peittää oman hajunsa esimerkiksi pari kuukautta rannassa maanneen hauen hajulla tai metsästä löytyneen riukukuopan lemulla. Nimeä aika niin tuumma pyörähtään olohuoneessa. Juomma sitten vaikka kahavit tai kohovit...

28.12.2020 17:17:46
#424664 [+-] Piilota Suosittele

>>424653
Ehhh... etpä maininnut siitä vaan puhuit pesemisestä. Ja meidän lapinkoira halusi nimenomaan eroon siitä ominaishajustaan ja pikantoi itsensä aina kaikella hauskalla...

29.12.2020 20:14:33
#424927 [+-] Piilota Suosittele

>>424807
MEitin kulkee ku on mettällä ja perkuuhommissa mukana. Pyörii sitten karhunpaskassa ja perkuujätteissä.

>>424815
NO! Sut sais ampua kuluttamasta mun lompakkoa ituhippiveroilla ja tulonsiirroilla >:(

30.12.2020 00:15:10
#425030 [+-] Piilota Suosittele

>>424927
mua todellakin sais ampua koska oon köyhä, sehän on pahinta syntiä suomessa kun et tuota yhteiskunnalle lisää rahaa millä ne voi rakentaa minareetteja ja palkata taiteilijoita tekee verisiä pilluja liikenneympyröihin.

[ 14 viestiä | ]