Juksuttelua Juksuttelua
Tyty Tyty
Kiva syksy Kiva syksy
Fingerpori Fingerpori
Ensiapua Ensiapua
Vitas Vitas
Lenkillä Lenkillä
paw paw ja ota siitä paw paw :3 paw paw ja ota siitä paw paw :3
snibeti snap :p snibeti snap :p
Taitoo Taitoo
Limboo Limboo
Tästä ei osaa edes MR_pihvi haaveilla Tästä ei osaa edes MR_pihvi haaveilla
rappuset rappuset
Joku polakki Joku polakki
on se niin hirveää on se niin hirveää
Koirahanskaaja Koirahanskaaja
UwU UwU
Treenivinkki Treenivinkki
Viikon luontoääni Viikon luontoääni
Hapsi_ koirana Hapsi_ koirana
Aristokatit Aristokatit
Seikkailuun! Seikkailuun!
Hyvä peli Hyvä peli
Afrikka Afrikka
 855 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 24.12.2020 10:47:07
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 24.12.2020.

Ilmastoaktivismi

[50620] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [714x478] [] []
tiedosto.jpg

24.12.2020 11:25:36
#423200 [+-] Piilota Suosittele

Kun vain saataisiin kennoja kehitettyjä niinkin paljon, että saisi metrisestä paneelista 3kw. Se ois pro. Tällä hetkellä maksimi on 400w. Se paranee vielä, kun käyttää MPPT-ohjuria. Hyvissä olosuhteissa saattaa tulla 8-15% lisää tuottoa paneelista.

24.12.2020 11:53:54
#423202 [+-] Piilota Suosittele

Tässä pitää tietää että kivihiilellä tuotettu sähkö on edelleen puhtaampaa kuin bensakäyttöisellä autolla ajelu.

24.12.2020 12:00:12
#423206 [+-] Piilota Suosittele

>>423201

Sitähän se on. Samaa rataa menevät sähköautot. Kun sähköauton akku on täynnä, se painaa xxx-määrän. Kun se on 10% täynnä, se painaa saman verran. Kuljettaa kokoajan kuollutta painoa mukanansa.

24.12.2020 13:55:30
#423238 [+-] Piilota Suosittele

>>423202
Onko tässä oikeesti kaikki otettu huomioon? Kuten tuo paino, akut yms? Eikös akut ole melkoista ongelmajätettä? Vai onko nekin kehittyny jo niin paljon.

25.12.2020 15:10:40
#423595 [+-] Piilota Suosittele

>>423533

Ovat kyllä. Jenkkilässä voi rakentaa 3.2V li-Ion kennoista oman auton akun tai aurinko-energia akuston nimellä powerwall. Suomeen tuota ei tuoda, takapajula kun on. On myynnissä aurinko-voimaloita, jotka avautuvat peräkärryssä kuin kukat ja alkavat keräämään energiaa.

[ 8 viestiä | ]