Ihana nainen 3 Ihana nainen 3
Afrikkalainen vei pyörän savannille Afrikkalainen vei pyörän savannille
Sä oot nolannu ittes Sä oot nolannu ittes
Failbook Failbook
Papukaija loiventaa etukäteen Papukaija loiventaa etukäteen
Ei se ääni mitään, mutta ne jarrutusjäljet Ei se ääni mitään, mutta ne jarrutusjäljet
Ye olde BOMBO KLAA! Ye olde BOMBO KLAA!
iPhone myynnissä iPhone myynnissä
Kysely Kysely
Soon Soon
miksi amerikkalaiset on niin tyhmiä? miksi amerikkalaiset on niin tyhmiä?
Masokisti ja sadisti Masokisti ja sadisti
So this is where the party's at :3 So this is where the party's at :3
Diileri Diileri
Työpaikka Työpaikka
Downbeat Downbeat
It was... It was...
Kiitos, herra Musk! Kiitos, herra Musk!
Ostakaa hattaraa Ostakaa hattaraa
Meemikuva jokaiselle väärinymmärretylle älykölle Meemikuva jokaiselle väärinymmärretylle älykölle
PiuKuolePiirakka sanoo SAATANA PiuKuolePiirakka sanoo SAATANA
venäläistä menoa venäläistä menoa
Turria turpaan! Turria turpaan!
Tyhmä iinee ei osaa ees laskee liukumäestä Tyhmä iinee ei osaa ees laskee liukumäestä
 871 näyttökertaa, 18 viestiä, 2.07 MB, 1 tiedosto, 15.12.2020 21:46:39
[ + 7 - | ]

Tän takia valupertti juo

[50412] [0.gif] [2.07 MB] [300x288] [] []
0.gif

valupertti

(87)  · 

valu

(14)  · 

vituiks män

 · 

saatanan hapsi_

16.12.2020 16:06:31
#420651 [+-] Piilota Suosittele

>>420620

Ulkoistettu jannu tulee yleensä tunnilla. Meillä ainakin on ollut joka paikassa. Toki en olekaan tehnyt mitään valuja. Se voi olla, että niissä tehdään tosiaan urakkaa.

16.12.2020 16:31:39
#420660 [+-] Piilota Suosittele

>>420651 No ainaki tässä paskafirmassa. Päivän oon taas ollu enkä oo tienannu mittään mutta 12e on kulunut rahaa. Eli maksoin siitä että lähin töihin. Tälläistä tänään.

16.12.2020 17:21:50
#420674 [+-] Piilota Suosittele

>>420660

MInäpä menetin työttömyyskoulutuksessa IT-ammattilaisille tarkoitetussa jatkokoulutuksessa kuukautta kohden 400 euroa. Meni siis työttömyystuki plus sitten vaimolta osa asumistuesta 9 euron takia. Verotonta tukea se 9 euro päivää kohden on, mutta jos jokin perheenjäsenistä saa jotain muuta tukea samanaikaisesti se vähennetään siitä. Tässä tapauksessa se vähennettiin asumistuesta.

Nyt kun siitä on aikaa, niin kerron firmankin missä olin "koulutuksessa".

Saranen Consulting. Toimii otaniemessä. Saa kokoajan porukkaa työttömistä 3vk "koulutukseen". Luokkakoko 20, 4000 euroa per pää valtion toimintarahoituksesta. Sekä 20 000 euroa jokaiselta firmalta vuodessa että löytää yhden työntekijän vuodeksi.

Valintakokeessa sekä ohjauslipuskassa puhuttiin, että luokasta valitaan yksi 8kk intensiivikoulutukseen. Niin. Se on koko vuoden porukoista. Eli 4 viikon välein valitaan aina uusi luokka.

Lopuksi puhui TE-keskuksen työntekijä meille ammattilaisille. Osa oli ollut tutkijoina, osa hardiksen softan sekä monen monen muun asian kimpussa useita vuosia. Kertoi meille, että kaikille ei voida taata töitä. Kaikista luokista valitaan 2 henkilöä koulutukseen. Tekee aivan uskomatonta tiliä kusetuksella. Ei se mitään.

Valtio vieläpä hyväksyy tämän.

16.12.2020 18:03:18
#420684 [+-] Piilota Suosittele

>>420681 Katselin läpi nämä koronatukea 100 tuhatta saaneet firmat. Joukossa oli aika monta tuttua firmaa joiden taloustilanteen tiedän niin hyväksi, että tukea ei olisi tarvittu. Nykyinen hallitus lapioi veronmaksajien rahaa ympäriinsä hullun kiilto silmissä, eivätkä taatusti tajua puoliakaan tekosistaan.

16.12.2020 18:48:12
#420693 [+-] Piilota Suosittele

>>420684
Ei tullu ysärin laman aikaan minun vanhemmilleni tukia, ja silti pärjättiin jotenkin. Tää hallitus mällää kun on millä mällätä - sinun lompakollasi.

@Apache ei olisi mihinkään hallitukseen tyytyväinen, joten mikä olisi ihannehallitus, jos usein mainitsemani teknokratia lasketaan pois?

16.12.2020 18:53:00
#420698 [+-] Piilota Suosittele

>>420693 Nokun niillä ei edes ole millä mällätä. Holtitonta elvyttämistä velkarahalla ja samaa tekee koko EU. Se on niin kapea polku että siltä on helppo luiskahtaa ja polun vieressä on täysi helvetti. Ja Kiinalle sekä Venäjälle tämä holtiton hölmöily sopii paremmin kuin hyvin.

16.12.2020 19:08:05
#420710 [+-] Piilota Suosittele

>>420693

80-luvun lopussa oli vielä kaikki erittäin hyvin. Suomella oli omistuksia vaikka missä. Oli omat tuotantolaitokset, kaikki. Sitten meni pupu pöksyyn poliitikoilla kun kaikki olikin liian hyvin. Budjetti monta miljardia ylijäämäinen. Perkele, ei se käy.. Myuydään kaikki vittu pois niin ei tartte olla..

Näin se lähti. Pikkuhiljaa sitten poliitikko poliitikolta päätti, että suomeen ei kuulu omistaan yhtään mitään. Kaikki myytiin halvalla pois. Saatana!

16.12.2020 19:10:41
#420713 [+-] Piilota Suosittele

>>420684

Sieltä se hetken päästä pasahtaa päähän todellisuus. Suomeen tulee sota-aikojen tilat päälle. Ei ole sitä, eikä ole tätä. Sitä ei enää tehdä. Eikä sitäkään tehdä.

Saatte kyllä nähdä. Näin tämä on mennyt kokoajan askel askeleelta. Ensin lähti hyvin toiminut koulu-järjestelmä. Piti halpuuttaa ja uusia. Nyt aivan paskana. Seuraavana on SOTE-järjestelmä. Potilaille lappu kouraan että teillä ei nyt ole tarvetta tuollaiselle. Moikka.

[ 18 viestiä | ]