Vastenmielinen söpökisse viikkaa Vastenmielinen söpökisse viikkaa
Sisäinen maailma Sisäinen maailma
Otti osumaa Otti osumaa
Good Friday Good Friday
keksi otsikko keksi otsikko
Teiden ja iskunvaimentimien murhaaja Teiden ja iskunvaimentimien murhaaja
The Problem with Cringe Culture The Problem with Cringe Culture
Onneksi oli pehmusteet naamassa Onneksi oli pehmusteet naamassa
Kaikin puolin pahoin pyytääkseni, alempiarvoinen organismi Kaikin puolin pahoin pyytääkseni, alempiarvoinen organismi
Koiraihmisten elämä vs. kissaihmisten elämä :3 Koiraihmisten elämä vs. kissaihmisten elämä :3
tisseilyä tisseilyä
Violence is usually the answer Violence is usually the answer
Haluvan somalaiseksi somalilaisen paikalle Haluvan somalaiseksi somalilaisen paikalle
Pertinlaakson kulttuuri rikastuu osa IV Pertinlaakson kulttuuri rikastuu osa IV
Kenen luolastolaisen housut tällä börhöllä on ? Kenen luolastolaisen housut tällä börhöllä on ?
The virging american trans vs The chan brazilian tranny The virging american trans vs The chan brazilian tranny
En ollutkaan, hahaa! En ollutkaan, hahaa!
Sukkaohjeita, Jarmo paskoo onnensa ohi ja lässyttävä poliisi Sukkaohjeita, Jarmo paskoo onnensa ohi ja lässyttävä poliisi
Huehuehue Huehuehue
HMMMM HMMMM
Muista ketä tuet Muista ketä tuet
gopro gopro
Iha homon Iha homon
Älä Älä
 798 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 14.01.2018 20:05:41
[ + 9 - | ]

Donald-setä lyö vetoa

[5545] [shithole.jpg] [0.08 MB] [640x960] [] []
shithole.jpg

trump

(333)  · 

shithole

 · 

putin

(186)
14.01.2018 22:50:19
#19345 [+-] Piilota Suosittele

>>19328
En tiiä että tuntuuko se vaan, mutta ihan niinku medialla ois jonkun sortin jahti käynnissä Dolanin suhteen. :D


Meinaatko, että Suomessa ei media räjähtäisi, jos Sauli sanoisi virallisessa tapaamisessa Afrikan maita persläviksi? Älä viitsi.

14.01.2018 22:55:26
#19350 [+-] Piilota Suosittele

>>19345 Totta kai räjähtäisi. Ja Saulilla on sen verran tahdikkuuta, ettei päästäisi tuollaista suustaan. Vaikka mielessään ajattelisikin noin. Mutta ois ihan mukava lukea välillä joku positiivinenkin uutinen Trumpista tai Putinista. Ei ne nyt voi pelkkää pahaa tehdä 24/7.

15.01.2018 01:07:24
#19385 [+-] Piilota Suosittele

>>19350
ois ihan mukava lukea välillä joku positiivinenkin uutinen Trumpista tai Putinista.


No, eiköhän Donald lähde ennen pitkää Valkoisesta talosta ja siitä varmaan uutisoidaan lehdessä kuin lehdessä :) Putinista en menisi vannomaan.

15.01.2018 01:25:39
#19387 [+-] Piilota Suosittele

>>19385 Dolan on demokraattisesti valittu presidentti. Ellei ihmeitä tapahdu, niin hän istuu kautensa loppuu. Putin taas poistuu vasta kuin kuolema korjaa. Ironista tässä on se, että näistä kahdesta johtajasta diktaattori on se pätevämpi.

15.01.2018 11:53:17
#19447 [+-] Piilota Suosittele

>>19387
Dolan on demokraattisesti valittu presidentti. Ellei ihmeitä tapahdu, niin hän istuu kautensa loppuu.


Riippuu siitä, mitä Muellerin tutkinta löytää. Olihan Nixonkin demokraattisesti valittu, mutta ei istunut kauttaan loppuun.

[ 10 viestiä | ]