SLAV TAPE SLAV TAPE
Autovisa monivalinta Autovisa monivalinta
Ostin veneen Ostin veneen
World of rat World of rat
Turo’s hevi gee - mannen humppa Turo’s hevi gee - mannen humppa
Ihana Ulla Ihana Ulla
kameli bändi apustus kameli bändi apustus
Nettikissa 8 Nettikissa 8
Homopappa huoltoasemalla Homopappa huoltoasemalla
Attack of Ackermans Attack of Ackermans
Ihana nainen Ihana nainen
STALKER STALKER
Salamurha Intiassa Salamurha Intiassa
Millainen kakka sinulta tänään tuli? Millainen kakka sinulta tänään tuli?
O O O O
Suomen päähenkilö Suomen päähenkilö
Kuorrutetut munkit Kuorrutetut munkit
Ruotsin meininkiä Ruotsin meininkiä
Odota! Odota!
Hyvä harrastus Hyvä harrastus
Sillä välin venäjällä Sillä välin venäjällä
Ette mulkerot usko vai? Ette mulkerot usko vai?
Tukipäivä Tukipäivä
Boomerit tärisee Boomerit tärisee
 790 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 14.01.2018 20:05:41
[ + 9 - | ]

Donald-setä lyö vetoa

[5545] [shithole.jpg] [0.08 MB] [640x960] [] []
shithole.jpg

trump

(332)  · 

shithole

 · 

putin

(186)
14.01.2018 22:50:19
#19345 [+-] Piilota Suosittele

>>19328
En tiiä että tuntuuko se vaan, mutta ihan niinku medialla ois jonkun sortin jahti käynnissä Dolanin suhteen. :D


Meinaatko, että Suomessa ei media räjähtäisi, jos Sauli sanoisi virallisessa tapaamisessa Afrikan maita persläviksi? Älä viitsi.

14.01.2018 22:55:26
#19350 [+-] Piilota Suosittele

>>19345 Totta kai räjähtäisi. Ja Saulilla on sen verran tahdikkuuta, ettei päästäisi tuollaista suustaan. Vaikka mielessään ajattelisikin noin. Mutta ois ihan mukava lukea välillä joku positiivinenkin uutinen Trumpista tai Putinista. Ei ne nyt voi pelkkää pahaa tehdä 24/7.

15.01.2018 01:07:24
#19385 [+-] Piilota Suosittele

>>19350
ois ihan mukava lukea välillä joku positiivinenkin uutinen Trumpista tai Putinista.


No, eiköhän Donald lähde ennen pitkää Valkoisesta talosta ja siitä varmaan uutisoidaan lehdessä kuin lehdessä :) Putinista en menisi vannomaan.

15.01.2018 01:25:39
#19387 [+-] Piilota Suosittele

>>19385 Dolan on demokraattisesti valittu presidentti. Ellei ihmeitä tapahdu, niin hän istuu kautensa loppuu. Putin taas poistuu vasta kuin kuolema korjaa. Ironista tässä on se, että näistä kahdesta johtajasta diktaattori on se pätevämpi.

15.01.2018 11:53:17
#19447 [+-] Piilota Suosittele

>>19387
Dolan on demokraattisesti valittu presidentti. Ellei ihmeitä tapahdu, niin hän istuu kautensa loppuu.


Riippuu siitä, mitä Muellerin tutkinta löytää. Olihan Nixonkin demokraattisesti valittu, mutta ei istunut kauttaan loppuun.

[ 10 viestiä | ]