Peltotyöt Peltotyöt
Krapula Krapula
Kaaleet - Bongocat vääntää rummut solmuun Kaaleet - Bongocat vääntää rummut solmuun
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Uskottomat täytyy puhdistaa! Uskottomat täytyy puhdistaa!
Autistinen panokissa Autistinen panokissa
Puolustamaton kipsun maha Puolustamaton kipsun maha
Boom Cat Boom Cat
Turvat kiinni Turvat kiinni
Kunkun huutikset Kunkun huutikset
Aamustondis Aamustondis
päivän tietoisku päivän tietoisku
Aina tervetullut Aina tervetullut
En väitä että mediasi olisivat huonoja... En väitä että mediasi olisivat huonoja...
Taivasvanne on baras :D Ja Stormcloakit :D Taivasvanne on baras :D Ja Stormcloakit :D
10 different types of soup 10 different types of soup
virgin last of us vs The Chad Of War virgin last of us vs The Chad Of War
Ghost caught on tape Ghost caught on tape
ES ES
Korkki auki karatella Korkki auki karatella
niilo22, kaverit niilo22, kaverit
Hiukkasseksi Hiukkasseksi
Song of Bongos Song of Bongos
Charlie bit me Charlie bit me
 1 043 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.12.2020 22:16:04
[ + 9 - | ]

Sale ja neekerit

[50188] [linnan-juhlat.jpg] [0.06 MB] [714x641] [] []
linnan-juhlat.jpg

sauli

(29)  · 

niinistö

(39)  · 

neekeri

(1397)  · 

keihäs

(7)  · 

linnan

 · 

juhlat

(11)  · 

säätö

 · 

sale

(13)
08.12.2020 11:35:41
#417821 [+-] Piilota Suosittele

>>417819

Mitä tulee hiekka-jengiin ja heidän käyttäytymiseen niin kyllä. Kas kummaa kun ei ole tarvinnut sanoa halaistua sanaa kiinalaisista, japanilaisista, saksalaisista eikä brittiläisistä. Se vaan on silleen.

Voit lähteä aavikolta, mutta aavikko ei lähde sinusta.

09.12.2020 11:31:07
#418158 [+1] Piilota Suosittele

>>417908

Näkemyksillä ei enää tunnu olevan mitään merkitystä. Näkemykset ovat täysin eriäväiset kansalaisten ja hallituksen kanssa. Tehdään niinkuin typerimmäksi nähdään.

09.12.2020 21:59:16 | 21:59:34
#418269 [+-] Piilota Suosittele

>>418158
Ei kun tehdään päätöksiä toisten mieliksi, yleensä heiden joilla on valtaa myös, eikä ihmisten jotka päätöksentekijät ovat päätöksiä tekemään valinneet.

09.12.2020 23:39:51
#418309 [+-] Piilota Suosittele

Jos sinä rakennat kotiisi hyllyn. Se on aluksi tilava ja hyvä-rkenteinen, laajennettava. Juuri sellainen kuin sinä haluat. Hyllyn rakentamin3n maksoi 350 euroa. Kuukausikulut ovat 30 euroa. Nyt hyllysi alkaa pikkuhiljaa täyttyä pikkuhiljaa. Huomaat 70% kohdalla, että lisähyllytilalle on tarvetta. Alat suunnittelemaan lisälaajennusta, joka maksaisi 120 euroa, jonka jälkeen kuukausikulut ovat 65 euroa kokonaisuudessaa.

Naapuritalon vanhempi herra alkaa keskustella kuulemansa perusteella. Että sinulla olisi lisähyllylle tarvetta. Hän ehdottaa, että hän ostaa hyllysi, josta saadulla rahalla voit laajentaa sitä, kun vuokraat sen. Kerrot tämän oman talon asukkaille. Tällä tienataan. Myyt hyllyn naapuritalon isännälle 350 euron hintaan. Saman verran kun maksoi hyllyn rakentaminen. Hän puolestaan lähetti laskun hyllyn vuokrasta. Se on 80 euroa kuukautta kohden sekä suunnittelemasi lisätila mukaanlukien. Talosi asukkaan ovat vihaisia, että menit myymään yhteisillä rahoilla tehdyn hyvän hyllyn. Hinta nousi, sekä hylly ei ole enää talon omistuksessa. Sinä puolestaan kehut sitä, että pääsit toisen talon johtokuntaan mukaan. Homma on siis hyvä.

Tähän päättyi luento suomalaiseata päättäjyydestä.

[ 13 viestiä | ]