SEO PETRII SEO PETRII
Huomenna kaikki on huonommin Huomenna kaikki on huonommin
100 päivää 100 päivää
olutta on... olutta on...
ei saatana ei saatana
Arvaa kuka? Arvaa kuka?
syö niin kasvat syö niin kasvat
Valta Kuuluu Kremlille Valta Kuuluu Kremlille
lumitöitä lumitöitä
kylmä kylmä
Sabaton - 40:1 Sabaton - 40:1
humala humala
no coloona no coloona
seko pää transsut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD seko pää transsut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
peljätkää vitu homot :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD peljätkää vitu homot :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
seppo seppo
sanna ja rotat sanna ja rotat
koville ottaa koville ottaa
(Lähes) Kaiķki natsit on homoja! (Lähes) Kaiķki natsit on homoja!
Krapulaan voi kuolla Krapulaan voi kuolla
Yle 🤦🏿‍♂️ Yle 🤦🏿‍♂️
Koira Koira
krapula krapula
Ansionsa mukaan Ansionsa mukaan
 1 177 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 04.12.2020 19:58:34
[ + 13 - | ]

Nakuankka Feissarimokissa.

[50136] [FB_IMG_1607101035463.jpg] [0.03 MB] [620x540] [] []
FB_IMG_1607101035463.jpg

fetissi

(22)  · 

kusi

(118)  · 

paska

(482)  · 

feissarimokat

(147)
04.12.2020 22:44:28 | 22:45:03
#416561 [+-] Piilota Suosittele

>>416519
Tota, miten mä olen jäänyt kiinni? Kaikenlaiset leikit kyllä kiinnostaa, muttei yksikään ole lähtenyt itkua vääntäen karkuun? Paitsi @Kenway toki, koska myönsi aiemmin että pelkää hyvinkääläisiä. Sitten voin ymmärtää paremmin.

Sekkä toisekseen, tää on vähän liian lame kamaa mulle. Runksin paljon kinkymmälle kamalle.

05.12.2020 01:48:41
#416608 [+-] Piilota Suosittele

>>416564
Ymmärrän kiukkusi, sekä turhautumisesi on söpöä. Kauheaa vihaa, kuin 5v Ville sanois isälleen ettei se rakasta häntä enää. Kuvakommentit vielä mukaan ja voi että kyllä nyt ollaan kiukkuisia. Todella tunteisiin on mennyt, sen huomasin. Toivottavasti joulu tulee pian, ehkä pukki antaa munaa niinkuin siellä teillä on tapana ;)

05.12.2020 20:24:13
#416935 [+-] Piilota Suosittele

>>416761
Mennääs naku joku kerta siihen "hesen" rajalle dokkaa landeja dunkkuun sillee, että blodi tirskuu klyyvarista ja stikataan samalla dörtsit ja fönsterit poseeen, ettei landet pääse poraa, kun on lamput himmeenä ja skutsit prännätty.

06.12.2020 07:31:56
#417127 [+-] Piilota Suosittele

>>416946
suomentamaan

Ah, joo.

"Mennääs naku joku kerta siihen "hesen" rajalle dokkaa landeja dunkkuun sillee, että blodi tirskuu klyyvarista ja stikataan samalla dörtsit ja fönsterit poseeen, ettei landet pääse poraa, kun on lamput himmeenä ja skutsit prännätty."

=/=

Mennääs naku joku kerta siihen "hesan" rajalle painaan luukkuun sillee, että kerma tunkee kyrvästä ja nuollaan samalla kikkelit ja kakkelit poskeen, ettei tolkun ihmiset halua edetä edemmäs, kun on sokaistunut näkemästään ja silmät jo poltettu umpeen.

[ 11 viestiä | ]