kulotusta kulotusta
Kommunistit. Kommunistit.
Ketä omistaa kaikki ulkomaan uutislähteet? Ketä omistaa kaikki ulkomaan uutislähteet?
Idiootit vaatii 🤣 Idiootit vaatii 🤣
jäkikasvu jäkikasvu
Lasol Lasol
Nuole kunnolla sitä persettä tai kenkäsen naamaan. Nuole kunnolla sitä persettä tai kenkäsen naamaan.
Nykymenoa. Nykymenoa.
keksiburger keksiburger
vain yhdet vain yhdet
tuuletin tuuletin
Roopen pelit Roopen pelit
AIDS AIDS
Reissumies Reissumies
krapula krapula
ei nyt ei nyt
onnellinen mies onnellinen mies
Et vie häntääni :3 Et vie häntääni :3
Hyvää viikonloppua Hyvää viikonloppua
hyvää isänpäivää hyvää isänpäivää
Applehomo servattu Applehomo servattu
logistiikka logistiikka
Fasismi ja vapaus! Fasismi on vapauden aate Fasismi ja vapaus! Fasismi on vapauden aate
floppy disc floppy disc
 934 näyttökertaa, 7 viestiä, 8.77 MB, 1 tiedosto, 04.12.2020 15:47:36
[ + 2 | ]

Raksalla

[50126] [raksalla.mp4] [8.77 MB] [1920x1080] [] []

oranki

(8)  · 

raksa

(35)  · 

runescape

(13)
04.12.2020 17:26:09 | 17:26:44
#416474 [+-] Piilota Suosittele

>>416470
Kai niistä pari prosenttia appareiksi pääsee, vaikka tutkinto löytyy, niin rakennusmiehen palkka on niille liikaa. Puhumattakaan että Kirvesmieheksi niin tuskin yksikään.

06.12.2025 00:25:45
#730053 [+-] Piilota Suosittele

Koulu saa lisää määreraheja jokaisesta oppilaasta joka sen läpäisee, on varmaa just se syy miksi pääsin amiksen läpi.
Enkä olis oikeesti edes päässy ellei mun sukulainen olis ollu töissä kyseisessä koulussa. Ja mulla oli yks kaveri jolle se sukulainen varmaa makso että raahaa mut tunneille vaikka olisin kuinka krapulassa tai vielä kännissä.
Lopputyökin oli tehty päivän aikana ku otin pari kuvaa, kirjotin jotain paskaa ja annoin sen lopputyön mun kämppikselle että kirjota se puhtaaks, tossa on koppa kaljaa.
Ja tää sukulainen oli sen esimies jonka piti hyväksyä mun opinnäytetyö.
Kyllä se huora kovasti koitti vängätä että mun pitää esittää se koko koululle auditoriossa mut sanoin että voin tehdä sen ainoastaan kännissä, et ota tai jätä.
Ei sit tarvinnu sitä tehdä ja sain siitä ykkösen.

Eli yhteenvetona minusta ei ole edes läpäiseen ammattitutkintoo omin voimin, miten vitussa joku luulee että pystysin käymään töissä muuta ku jossain vammaispajalla.

[ 7 viestiä | ]