Hmmmm.... Hmmmm....
kelpo neuvo kelpo neuvo
Muutama webm 21 Muutama webm 21
Kenguru sukulaisineen ja ystävineen Kenguru sukulaisineen ja ystävineen
Ei ollu tuoli... Ei ollu tuoli...
Hyvä kaveri börh :3 Hyvä kaveri börh :3
Britannian tiedustelupalvelun kuva Skripalien myrkyttäjistä Britannian tiedustelupalvelun kuva Skripalien myrkyttäjistä
Aina keinot keksitään Aina keinot keksitään
Pärssisen muistolle Pärssisen muistolle
Kuunatsi Kuunatsi
aitoa menoa aitoa menoa
Hyvää ystävänpäivää. Hyvää ystävänpäivää.
Aamupala vuoteeseen. Aamupala vuoteeseen.
Jokaisen "fail-videon" inspiraation lähde Jokaisen "fail-videon" inspiraation lähde
Flipeti flop Flipeti flop
sonikki sonikki
Tuomio. Tuomio.
Kettu ja tantrumi ovesta Kettu ja tantrumi ovesta
Venäjällä kaikella on syynsä Venäjällä kaikella on syynsä
Anteeksi repomies :( Anteeksi repomies :(
swing swing
Avulias naapuri. Avulias naapuri.
Näet tämän sänkysi yläpuolella. Mitä teet? Näet tämän sänkysi yläpuolella. Mitä teet?
Necromancer Necromancer
 763 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 04.12.2020 09:13:32
[ + 6 - | ]

Ahmed

[50111] [IMG-20201204-WA0000.jpg] [0.07 MB] [720x676] [] []
IMG-20201204-WA0000.jpg

04.12.2020 17:20:16
#416472 [+-] Piilota Suosittele

Tää kyl ois iha jees. Moni noista kaipais sellasen pienen kotoutuksen joka ois sieltä eskari->12v+ opiskelua ja olisivat holhottavia tämän ajan, ja jos viidakko ei lähde vielä siinä vaiheessa ahmedista niin ei muutakun saijonaaras ja takasi vinkuintiaan tai mistä sit ikinä oli lähtösin.

04.12.2020 23:22:54
#416575 [+-] Piilota Suosittele

>>416450

Manne tuli koulusta kotiin reppu selässä ja ihan töpinöissään.
- Isi isi, meillä oli tänään laskentoa ja mää osasin laskia sormia pitemmälle ku muut! Mistähän se johtuu?
- No se johtuu vaan siitä, että sie oot niin älykäs.

Seuraavana päivänä Manne tuli taas koulusta kotiin ja silmät loisti kirkkaina.
- Isi isi isi! Meillä oli tänään lukutaitoa ja mää osasin kaikki aakkoset vaikka ne menikin vähän väärässä järjestyksessä. Mistä se sitten johtuu?
- No se johtuu siitä, että sie oot kuule niin älykäs.

Siitä seuraavana päivänä Manne tuli kotiin ihan hiljaisena ja hetken emmittyään kysyi
- Iskä. Meillä oli tänään liikuntaa ja mulla oli pippelissä karvoja vaikka muilla ei ollu. Onko mussa jotain vikaa?
- Ei siussa vikaa oo. Mutta sie ootki jo kuustoista ja ne toiset on vasta seittemän.

[ 3 viestiä | ]