Näin hoituu pari laattaa mukavasti ♥ Näin hoituu pari laattaa mukavasti ♥
boop boop
Laudoilta löydetty Laudoilta löydetty
Kaverin kaa syömään Kaverin kaa syömään
Iso mies pieni.. Iso mies pieni..
Vesipuhvelin nousu Vesipuhvelin nousu
MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----: MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----:
Aivohalvauksen oireet Aivohalvauksen oireet
sumua sumua
kwame kwame
säkkitassu :3 säkkitassu :3
sillä välin kiinassa sillä välin kiinassa
Muutin itse-itseni animeksi, Mordy Muutin itse-itseni animeksi, Mordy
Dobby Dobby
voe vittu voe vittu
Kissaa ällöttää kamman ääni Kissaa ällöttää kamman ääni
hyvää yötä :3 hyvää yötä :3
Sincel Sakari Osa 2. Sincel Sakari Osa 2.
Virheitä sattuu itse kullekin Virheitä sattuu itse kullekin
Ajat muuttuvat Ajat muuttuvat
Get the fuck out of my kitchen! Get the fuck out of my kitchen!
Äänitekniikkaa ääliöille Äänitekniikkaa ääliöille
Eyefield Eyefield
Snu snu Snu snu
 935 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 29.11.2020 01:03:30
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 29.11.2020.

antin saabbi

[49891] [antin-saabbi.png] [0.49 MB] [517x890] [] []
antin-saabbi.png

antti

(22)  · 

saab

(9)  · 

pillu

(567)
29.11.2020 02:35:33
#414267 [+-] Piilota Suosittele

Kerran ihan tosissani meinasin ostaa 300-heppaisen ysisatasen (saattoi olla 9-3, mutta muistikuva sanoo, että ihan viimeisiä ysisatasia)... sitten myyjä ilmoitti, että vuotaa jäähdytysnestettä ja auto menee tutkintaan. Poistui myynnistä pariksi kuukaudeksi ja palasi isomman remontin jälkeen myyntiin ja isommalla hinnalla. Totesin, että ei ole minun harrasteautoni tuollainen.

[ 2 viestiä | ]