virgin egg king vs The Crepe Chad (incl. reference) virgin egg king vs The Crepe Chad (incl. reference)
virgin nerd vs Some Chad virgin nerd vs Some Chad
Mikä biisi tää on Mikä biisi tää on
sota sarja kuva sota sarja kuva
Everything Is Fine Everything Is Fine
Bongo Valley Bongo Valley
Nalle Buh Nalle Buh
Spurdo Spurdo
Moldovalaiset yöt Moldovalaiset yöt
Juoksen aina näin Juoksen aina näin
Kalaa menossa Kalaa menossa
Shiva Shiva
Oottakaahan vaan kun bongokissat loppuu :3 Oottakaahan vaan kun bongokissat loppuu :3
Muskeli mimmi Muskeli mimmi
Melkein tuli pannukakkua Melkein tuli pannukakkua
Lelut mukaan Lelut mukaan
The Spirits - Kuka minä olen The Spirits - Kuka minä olen
bowsette <3 bowsette <3
Kunkun huutikset Kunkun huutikset
virgin prophet vs Chad Messiah virgin prophet vs Chad Messiah
Bad Apple Bad Apple
Natsipoly Natsipoly
#honestmistake #honestmistake
Apina oli vaan et: lopeta ennen kun nolaat ittes Apina oli vaan et: lopeta ennen kun nolaat ittes
 894 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.4 MB, 1 tiedosto, 28.11.2020 21:55:01
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 28.11.2020.

Läskeilyä

[49880] [IMG_20201128_202830.jpg] [1.4 MB] [1840x3264] [] []
IMG_20201128_202830.jpg

pannupizza

 · 

kebabpizza

28.11.2020 21:58:31
#414208 [+-] Piilota Suosittele

Siis kebabpizza pannu versiona sisältää kebaba sipuli tomaatti monen väristä paprikaa ja sit jotaki mistä en saanu selvää... Tarkoittaa varmaa majoneesia tai sit joku yylläri kuitenki ^^

29.11.2020 02:52:59
#414276 [+-] Piilota Suosittele

Oma suosikkini on 5 tähden fantasia... tuplajauheliha, tuplapepperoni ja aurajuusto.

Ja riippuu vähän paikasta, mutta yleensä voi normaalin juuston puolittaa suosiolla. Sitä halvinta kumia viitsi syödä sellaista puolen sentin kerrosta.

29.11.2020 14:21:21
#414416 [+-] Piilota Suosittele

Sullo yhtä hyvä kamera puhelimessa ku mulla.


Aika monella teistä on varaa syödä joka päivä tilattua ruokaa. Suurin osa herkuttelijoista ei käy edes töissä, mut neliskanttinen pizza 👍🏿

29.11.2020 16:09:32
#414446 [+-] Piilota Suosittele

>>414416 oli säätö pienimmillää 6mp ja huono valaistus ku ei ottanu salama jostai syystä... on tässä honor7 16mp kuitenki mut en jaksanu nyt koneella ruveta pienentelee sen tehosta kuvaa... laitoi suoraa puhelimesta tänne...

[ 10 viestiä | ]