Jos suomalaiset oikeasti ovat niin heikko kansa, että alkavat "tapella keskenään", "kirota itseään ja toisiaan" sekä "popsia mielialalääkkeitä" sen vuoksi, että joku jossain on sitä mieltä, että "miehellä voi olla kuukautiset", tai että joku jossain "edistää vapaata liikkuvuutta", tai että "etnisiä ja kulttuurisia saarekkeita syntyy yhteiskunnan sisälle", niin aika helvetin heikosti meillä menee.
[
2 viestiä
|
]
⭰
totuus sattuu
joulu2020
JH-a kansanäänestys EU elpymispaketista
Ihmispaskat ehtoollisella
Sama virsi, mitään ei tehdä
Lähde ehdolle kuntavaaleihin
Mestari 2
Juuh okei
Jussilla on asiaa mm. vihreistä
Oispa tappanu ittensä
Nimittäin
Jussi Halla-aho pormestariksi
Peniksen kovetusta
xdxd
Mestari ja hymypoika
aku setä joulu sarja kuva
Ämmät rivissä
JoseVei tapasi Mestarin
Vornanen aukaisi puheenjohtajakisan
Asiantuntija
“Mikä lottovoitto on saada puolet maksamastaan takaisin?”