ihan 5/5 ihan 5/5
Tämä on turrisi Tämä on turrisi
kaaleet ja nopeet kaaleet ja nopeet
Mielipidevaikuttaminen Mielipidevaikuttaminen
Markanteko loppui Markanteko loppui
Tampereen Tero pro skater Tampereen Tero pro skater
liikuva kori liikuva kori
Mersumiehen kurjuus Mersumiehen kurjuus
bear hospital bear hospital
Mee töihin Mee töihin
mine gusta mine gusta
Hönö 50 Hönö 50
Jossu pääs töistä ja haluis jotain kivaa Jossu pääs töistä ja haluis jotain kivaa
viimeinen kessu viimeinen kessu
okay :3 okay :3
Gretan todistajat ovella Gretan todistajat ovella
karvapallot karvapallot
Hymyhuulet Hymyhuulet
Hyvää viikonloppua Hyvää viikonloppua
retardilassa sattuu ja tapahtuu retardilassa sattuu ja tapahtuu
Tenhon pyörä Tenhon pyörä
ohi meni ohi meni
Teki uukkarin Teki uukkarin
söpö aasialainen söpö aasialainen
 740 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.29 MB, 1 tiedosto, 24.11.2020 15:05:02
[ + 0 | ]

Tomaattinen lohipata ja hirssiä

[49761] [tiedosto.jpg] [3.29 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto.jpg

lohi

(24)  · 

kesäkurpitsa

 · 

chili

(21)  · 

punasipuli

 · 

lime

24.11.2020 15:13:25 | 15:13:42
#412658 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää ihan hyvältä. Itse en laittais tomaatteja kokonaisena, vaan joku pyree sekaan makua tuomaan. Tää on vaan mun oma mielipide, kun en oikein tykkää kokonaisista tomaatista muualla ku salaateissa...

24.11.2020 15:16:49 | 15:18:06
#412660 [+-] Piilota Suosittele

>>412658
Polpaa laitoin tuo punainen on chiliä.

edit: ja se on siinä ja siinä voiko tuota padaksi sanoa kun on sen verran kastiketta. Tuli jo pari ideaa miten parantaa reseptiä.

[ 4 viestiä | ]