Hikinen kukka Hikinen kukka
Oisko siellä hunajaa? Oisko siellä hunajaa?
Slayer feat.Vanessa Paradis - South of taxi (1988) Slayer feat.Vanessa Paradis - South of taxi (1988)
Unohti suojalasit Unohti suojalasit
Viinamaisteri hannu Viinamaisteri hannu
Vihaajat vihaa mutta Jeesus ratsastaa Vihaajat vihaa mutta Jeesus ratsastaa
Kaverukset Kaverukset
Miss Kuusamo valittu Miss Kuusamo valittu
Pelaaja numero 8 Pelaaja numero 8
Shake shake Shake shake
Räpäri ja oikeita ihmisiä Räpäri ja oikeita ihmisiä
Reseptiikkaa viikonlopuksi Reseptiikkaa viikonlopuksi
breddy guud breddy guud
It Is The Baneblade! It Is The Baneblade!
Nar kor Nar kor
Siinäpä valitset Siinäpä valitset
Pikku kakkonen rage Pikku kakkonen rage
FPS FPS
Jos black metal ei maistu Jos black metal ei maistu
Hats on :3 Hats on :3
lusikkauistimeni lusikkauistimeni
Kissakuvia Kissakuvia
Hitler Mussolini Hitler Mussolini
haha faggot XDD haha faggot XDD
 919 näyttökertaa, 15 viestiä, 4.68 MB, 1 tiedosto, 23.11.2020 21:05:07
[ + 9 - | ]

Yhden pysähdyksen taktiikka

[49708] [mannet.mp4] [4.68 MB] [640x360] [] []

manne

(192)  · 

ostoksilla

(7)  · 

romani

(54)
23.11.2020 22:37:37
#412421 [+-] Piilota Suosittele

Manneja ei kiinnosta. Joka puolella on kameroita ja varmasti jää pärstävärkit niihin. Mannet on siinä mielessä söpöjä elukoita, että ne elää täysin hetkessä. Huominen on vasta huomenna ja eilistä ei ole. Koko vähäisen käsityskyvyn ja muistin vie se, että muistaa lähteä maksamatta.

24.11.2020 08:45:49
#412539 [+-] Piilota Suosittele

Pienestä asti nähnyt kuinka nopeasti ja röyhkeästi tavarat lähtee hameiden alle ja taskuihin.
Sitten kauhea älämölö aina, kun henkilökunta tulee paikalle tai kassalla on jotain häslinkiä.

24.11.2020 09:25:11
#412549 [+-] Piilota Suosittele

>>412539

Juuri keskustelin aamulla salilla videosta. Tehneet pitkän aikaa noin. Ja tosiaan kun jää kiinni, niin alkaa rasisti-älämölö välittömästi.

25.11.2020 07:11:06
#412863 [+-] Piilota Suosittele

>>412728
>>412847
No joo, voi olla. Myös romanit ovat huomanneet nyt olevansa sosiaalisesti paremmassa asemassa ihan vaan median ja päättäjien takia.

Mitä romani tekee kun se näkee ilmaisen tikkarin? Se ei ota sitä, se varastaa sen.

[ 15 viestiä | ]