jytky jytky
Umpihomot treffeillä Umpihomot treffeillä
pojat on poikiii pojat on poikiii
sergei koski ytimen jäähdytysjärjestelmään sergei koski ytimen jäähdytysjärjestelmään
Kuulinko ruoka Kuulinko ruoka
Nigga Money Haiiii Nigga Money Haiiii
sateensuoja sateensuoja
Tissit Tissit
Ihana nainen Ihana nainen
joulupukki sen sanoi joulupukki sen sanoi
Modernin euroopan uusivuosi Modernin euroopan uusivuosi
ahdistava internet ahdistava internet
joku feministilesbo ulisee joku feministilesbo ulisee
Valoa tunneliin Valoa tunneliin
varsinki suomessa varsinki suomessa
Metripizzaa Metripizzaa
jotain hyvääkin jotain hyvääkin
Modernin euroopan uusivuosi Modernin euroopan uusivuosi
omaa aikaa omaa aikaa
Hyvä leffa Hyvä leffa
sycks sycks
telkkari telkkari
kolmen kerroksen väkeä kolmen kerroksen väkeä
pahat pojat pahat pojat
 863 näyttökertaa, 4 viestiä, 7.96 MB, 1 tiedosto
22.11.2020 20:35:47
[ + 7 - | ]

Tekopyhän määritelmä

[49662] [tekopyhyys.mp4] [7.96 MB] [853x480] [] []

tekopyhä

 · 

ruotsi

(146)  · 

haastattelu

(47)  · 

maahanmuutto

(85)  · 

neekeri

(1402)
22.11.2020 21:05:55
#412032 [+1] Piilota Suosittele

>>412022 Kyse ei olekaan siitä, vaan tekopyhyydestä. Kovasti noihin aikoihin (video on noin viisivuotias) puheissa oltiin sitä mieltä, että auttamishalua löytyy yllinkyllin. Sitten kun olisi pitänyt itse osallistua auttamiseen, oli se sitten majoitusta, kustannuksiin osallistumista, vapaaehtoistyötä tai mitä tahansa, niin yllättäen sen pitikin olla joku muu, jonka pitäisi auttaa, mutta moisen sivuseikan ei saa antaa haitata, vaan kaikki tänne pohjolaan vaan. Meillä on tilaa ja auttajia (tilaa on muilla, ja toiset auttakoon)

22.11.2020 21:46:42
#412060 [+-] Piilota Suosittele

>>412032
Juu ymmärsin kyllä ja ymmärsin jo viisi vuotta sitten. Mulla on ollut aina näkemys asiasta se, että valtio hoitaa pakolaisiin ja turviksiin liittyen asian ja minä osallistun siihen korkeintaan veroja maksamalla. Sellaista pakolaista tai turvapaikanhakijaa ei maahan tule, että kotiini laskisin.

23.11.2020 00:39:52
#412103 [+1] Piilota Suosittele

>>412060 Keskimäärin ihmisillä ei olekaan ongelmaa sen kanssa, että turvapaikkaa vailla olevat sellaisen myös saavat ja eteenpäin autetaan. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

[ 4 viestiä | ]