Miten tehdään kokkareita Miten tehdään kokkareita
Progressive Death Metal Progressive Death Metal
Naama Naama
Nyt lähtee tuplabasarit jauhaan Nyt lähtee tuplabasarit jauhaan
Näin ollaan huolestuneita maailman tilanteesta Näin ollaan huolestuneita maailman tilanteesta
Markobouu Markobouu
Fuck the police Fuck the police
Olispa tollanen kotona Olispa tollanen kotona
jonnet ei muista jonnet ei muista
Wohvelilukki Wohvelilukki
Sekalaisia Sekalaisia
Siitäs sait Siitäs sait
siili servaa siili servaa
Jauhelihariisipata Jauhelihariisipata
lelu lelu
Gaza ei kuulu Israelille Gaza ei kuulu Israelille
Rakkaus Rakkaus
Selfie Selfie
College College
Suruisan hahmon börh Suruisan hahmon börh
Vessalukemista :3 Vessalukemista :3
Doki doki rap battle Doki doki rap battle
Ristusperkele. Ristusperkele.
Yhteiskäytössä Yhteiskäytössä
@-
 687 näyttökertaa, 17 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 01.11.2020 07:15:01
[ + 1 | ]

#darraskuu - Vuoden kovin haaste


leevi leivo

 · 

rami kurimo

 · 

darraskuu

 · 

haaste

(29)
01.11.2020 07:16:44
#405099 [+-] Piilota Suosittele

Vuoden kovin haaste! 30 päivän ajan joka päivä:

1) Ei alkoholia
2) 20 minuuttia ulkoilua (kävely, juoksu, pyöräily)
3) Kylmä suihku tai kylmäaltaassa tai avannossa käynti

Itsellä menee kyllä eka kohta vituiks useampana päivänä, mutta muut laitetaan onnistumaan.

01.11.2020 12:32:39
#405187 [+-] Piilota Suosittele

>>405158 Meitsi vetää viikonloput ku sieni. Viikolla en sitten ota edes saunaolutta, enkä viiniä ruuan kanssa. Kaverit aina nauraa mulle ku hotellissa tilaan ruokajuomaksi limukkaa tai maitoa.

01.11.2020 13:15:40
#405196 [+-] Piilota Suosittele

>>405187
Mulle ei enää maistu, ehkä olen jo liian vanha. Olutkin on niin hapokasta, et vatsahapot kurkussa kulkea sitten viikko. Ei kannata. Suurin syy on kai se, et ei oo varaa. Pikku kiekka kylällä ja 200-300€ sileänä. Ei perse kestä...

01.11.2020 13:29:39
#405197 [+-] Piilota Suosittele

>>405196 Minä en kule kylällä. Nuorempana mulla oli Oulussa kantapaikka nimeltä Kantis. Se oli mun toinen olohuone. Portsarit päästi jonon ohi, ja baarimikko alko tehdä kyselemättä kelkkaa ku mun naaman näki. Nykyään istun yksin kotona ja tilsin vodkaa. Luolasto on tarpeeksi sosiaalista ja jutkutuubi/spotify (premium) soittaa hyvää musaa. Ja mulla on oma sauna.

01.11.2020 15:16:48
#405228 [+-] Piilota Suosittele

>>405099
1) ei alkoholia
Mikä järki näissä on että nyt ei saa juoda jos tekee mieli ja sitte on pakko juoda jos on joku tietty päivä? Eikö ihminen sais juoda sillo ku siltä tuntuu? Ellei toki oo niin että tuntuu joka päivä tai joka viikko. Tulee ihan vahingossa itellä yli 1kk kuivia kausia ja välillä taas saattaa olla 3 viikonloppua putkeen kännissä.
2) 20min ulkoilua
No tää nyt täyttyy jo ihan automaattisesti
3) kylmä suihku yms.
En tiedä miks tää :D En käy kylmissä suihkuissa.

01.11.2020 19:39:18
#405324 [+-] Piilota Suosittele

>>405321
Niin no ei ne Ilta-Sanomat sen kummempi oo. Sama kustantaja ja tällä lailla säästetään sivujen ylläpitokustannuksista. Oishan saman artikkelin siirtää vaikka jonku terveys otsikon alle ja sitten lopussa kertoa, että julkaistu ensimmäisen kerran jossain muualla, niinku IL tekee...

01.11.2020 20:27:41
#405352 [+-] Piilota Suosittele

>>405324
Joo, IS:ssä MeNaisten artikkeli "tyyli" osaston alla. Ei tarvinnu ees lukea että tietää että sillä on todennäkösesti niinkin kova tieteellinen tutkimus taustalla kun joku ig somehuoruli sanonu et näin kandee tehä :D

02.11.2020 18:21:00
#405749 [+-] Piilota Suosittele

>>405659
Niin piti mainita, ettei siellä suihkussa ole tarkotus peseytyä vaan sellanen 10-15s kylmää vettä niskaan ja sillä selvä. Eihän avannossakaan yleensä polskita 10min...

[ 17 viestiä | ]