paska juttu paska juttu
Ex vihreä kertoo. Ex vihreä kertoo.
Mikä selittää valkoisen rodun sotaisuuden? Mikä selittää valkoisen rodun sotaisuuden?
ullapito on paska ullapito on paska
Kommenttiosio Kommenttiosio
Pellekokoontuminen helsingissä Pellekokoontuminen helsingissä
Albiinoneekeri Albiinoneekeri
Looney Tunes - The Ducktators 1942 Looney Tunes - The Ducktators 1942
m-sanam väärim käytö on väärim m-sanam väärim käytö on väärim
Parempia ihmisiä. Parempia ihmisiä.
Ruskea lumiukko xd Ruskea lumiukko xd
Järki? Järki?
Lonkero helsinki-vantaalta Lonkero helsinki-vantaalta
nyt on aika elää nyt on aika elää
ei oikeen onnistunu ei oikeen onnistunu
hakaristi hakaristi
ex-lax ex-lax
Vai ei rokote toimi? Auts töks töks Vai ei rokote toimi? Auts töks töks
Femmari ja hissi Femmari ja hissi
Taru sormusten herrasta-katsomisessa Taru sormusten herrasta-katsomisessa
Semmottiis Semmottiis
Työstäkieltäytyjäliitto Työstäkieltäytyjäliitto
Saatana saapuu Moskovaan Saatana saapuu Moskovaan
Aatami ja Eeva Aatami ja Eeva
 687 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 22.10.2020 15:23:32
[ + 1 | ]

Yes

[48848] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1025x1024] [] []
tiedosto.jpg

22.10.2020 16:40:52
#401462 [+-] Piilota Suosittele

Johtuu myös siitä, että soittajia otettiin radioon mukaan paljon. Lisäksi oli tunteiden paloa. Nykyradiossa on pelkkää paskaa. Ei keskustelua oikeista asioista mitä kuluttaja on mieltä niistä. Puhutaan vain korporaation suulla.

22.10.2020 20:16:36
#401506 [+1] Piilota Suosittele

Radio kanava 1 nykyisin: Juontaja 1 "Mä muistan nuorempana kun mun luokalla yks jannu sano kerran et se kusi unissaan veljensä päälle, siis tajuutsä, oman veljensä päälle" Juontaja 2 "Hihihihii, mä siis, tai mulle siis ei oo ikinä sattunu mitään tollasta" J1 "Entä sun frendeille?" J2 "Emmä siis tiiä, tai mä en siis oo varma".
Sitten 1 niistä 30-40 biisistä mitkä pyörii koko päivän lähtee soimaan ja päättyy kesken kun kanavan omakehu mainos lähtee pyörimään tyyliin "Kuuntelet radio paskaa jolla soi suomen parhaimmat paskat 24/7, tunnin päästä juontaja paska keskustelee paskasta paskantuottajan kanssa jonka jälkeen alkaa illan paska tunnit jolloin paskaa tauotta 3 tuntia! Radio paska parasta paskaa aalloilla!".
Kanava 2 "Tänään studiossa kusi lorisee ja oksennus lentää kun juontajat Kusi ja Oksennus puivat päivän puheen aiheita, tähän väliin viimeiset 3 viikkoa 15-30min välein soitettu hitti raiskaus biisi" jonka jälkeen pukamalääke ym mainoksia.
Kanava 3 "METALLICAAH!"
Kanava 4 Monotonisella äänellä: "Suomen vienti veti viime vuonna koko kansaa perseeseen, ekonomistien mukaan tämä tarkoittaa että vuoden viimeisellä neljänneksellä on vientialojen yrityksissä odotettavissa lomautuksia ja yt neuvotteluja."

24.10.2020 00:01:24
#402024 [+-] Piilota Suosittele

401726

NRJ oli toinen. Mafialla oli sentään hauskojakin juontajia, mutta YleX, ei jeesus ristus kuin kauheaa paskaa.
Radio rock joo-o, Jone Nikulasta en sano mitään sen musamaku ja poliittisen suuntautuminen on yleisessä tiedossa, muuten kanavaa voikin kuunnella jos spotify on jäänyt tauolle / maksamatta.
Paikallinen asema jurnuttaa wiskarin uusinta aina kunnes artulta tulee uusi levy.
Sitten on se ylen vanhuksille tarkoitettu kanava jossa tulee ne uutiset, merisäät, klassista ja muutamia outoja kuunnelmia.
Joo kyllä se spotify on sen 9,99€/kk arvoinen.

24.10.2020 07:28:21
#402092 [+-] Piilota Suosittele

Helmi paras koska kerranki ku tulee hyvä biisi, nii se loppuu ennen ekaa kertsii ja alkaa mainokset uudestaa. Vittu mitä syöpää. Hitmix tekee samaa. Ei jaksas 10 min takii pistää spotifyy aina päälle.

[ 5 viestiä | ]