mjäy mjäy
löysä kissa löysä kissa
Viiksekäs murakka Viiksekäs murakka
Hapsi muistelee Nakua Hapsi muistelee Nakua
nyt loppu sähköntuhlaus nyt loppu sähköntuhlaus
Viro ja vittuilu Viro ja vittuilu
jekutti itseänsä jekutti itseänsä
Sai herkkua Sai herkkua
Hapsille tissikuva Hapsille tissikuva
purrhea pörinä purrhea pörinä
Uuno Uuno
Vittu naisia! Vittu naisia!
Riikka Riikka
vauhtia ja vaaraallisia tilanteita vauhtia ja vaaraallisia tilanteita
Tissit Tissit
rapunaama tarkastaa rapunaama tarkastaa
laita muna sinne laita muna sinne
valeasu valeasu
PAM PAM
Persujen unelma paremmasta Suomesta Persujen unelma paremmasta Suomesta
Karhu Karhu
Kiisuilla on asiaa Kiisuilla on asiaa
Pyykinpesua Pyykinpesua
Toxic Avenger Toxic Avenger
 1 511 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 15.10.2020 12:48:08
[ + 1 | ]

Iisalmelaiset..

[48615] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [750x1334] [] []
tiedosto.jpg

läski

(489)  · 

tinder

(46)  · 

iisalmi

(5)  · 

kaloriina

(58)  · 

hiivaa

 · 

rämemajava

(20)  · 

feministi

(121)  · 

feminismi

(108)  · 

femakko

(19)  · 

kalori katri

 · 

kehopositiivisuus

(68)
15.10.2020 22:29:34
#399250 [+-] Piilota Suosittele

Iisalmi? Iisalmi... Ai niin olvin, pirkka oluen ja monien muiden turvotusta aiheuttavien juomien kotipaikka.

16.10.2020 11:16:03
#399411 [+-] Piilota Suosittele

>>399340 Ei saa ostaa halpaa. No laatu (ja maku) noissa S ; K ketjujen halpa brändi tuotteissa olikin väliltä hyvä-paska. Juu ja tämäkin oli hallituksen "tärkeä" näpertelyn aihe kun muka brändi tuotteet menettää myyntiä.
Karu totuus on se ettei enemmistöllä suomalaisista ole ylimääräistä rahaa, osa jopa köyhiä joten yksinkertaisesti jos tarvitsee jonkun tuotteen jonka brändin hinta on 10€ ja blancon 7€, niin halpa voittaa.
Suomi tulee kaatumaan omaan verotukseensa ja byrokratiaansa, koska ihmiset näkevät / kuulevat mistä saa halvalla joten selviytyäkseen taloudellisesti he tilaavat ulkomailta ja pakolliset tavarat ostetaan suomesta mahd.halvalla. Hallitus ; valtiovarainministeriö taas on täynnä nuijia jotka eivät verotulojen laskiessa osaa miettiä muuta ratkaisua kuin veronkorotukset ja yksityisen kansalaisen tuonnin rajoittamista, no siitä on seurannut tämä yhä syvenevä kierre jossa valtio kurittaa kansaa taloudellisesti ja kansa puolestaan etsii keinoja kiertää kuritusta ja halvempaa vaihtoehtoa.

[ 7 viestiä | ]