Suvakit vs Breivik Suvakit vs Breivik
Sitku sun työpäivä on ohi Sitku sun työpäivä on ohi
little snake <: (Western Hognose) little snake <: (Western Hognose)
NalleLoppaDorka.laatu NalleLoppaDorka.laatu
Sä oot nöyryyttäny ittes Sä oot nöyryyttäny ittes
brandy talore brandy talore
turvallinen liukumäki turvallinen liukumäki
Emma Watson Emma Watson
Ai vittu! Nyt löytyi elämän tarkoitus! Ai vittu! Nyt löytyi elämän tarkoitus!
rawr rawr
heh heh
Remontti-Reiska lähtee kuntavaaleihin, lähde sinäkin! Remontti-Reiska lähtee kuntavaaleihin, lähde sinäkin!
homocop homocop
10 syytä 10 syytä
Niin paljon, ettei kaikkia voi ruokkia Niin paljon, ettei kaikkia voi ruokkia
Kuvakommentti Kuvakommentti
hyvää limpparia hyvää limpparia
piirretty piirretty
kisu parani :3 kisu parani :3
turrit pieree turrit pieree
Texasissa on kylmää Texasissa on kylmää
sanomat sanomat
Ei viddu mage :-D Ei viddu mage :-D
Nikkeröinti vieroitukset Nikkeröinti vieroitukset
 714 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.53 MB, 1 tiedosto, 02.10.2020 19:53:57
[ + 1 | ]

Recap väittelystä

[48311] [0.mp4] [4.53 MB] [648x854] [] []

recap

 · 

väittely

(11)  · 

usa

(202)  · 

biden

(51)  · 

trump

(333)
02.10.2020 20:55:20
#395461 [+-] Piilota Suosittele

Mää en oikeen hiffaa tuota jenkkilän mallia, että siellä on kaikissa päättävissä asemissa toinen jalaka jo haudassa olevat tyypit. Ei sillä, että pittäis olla mittään justiinsa yläasteelta päässeitä tyttöjäkään, mutta kai siellä ny vähän nuorempaakin sakkia ois tarjolla. Vanahat ihimiset dementoituu, toiset nopiammin ku toiset. Mikä helevetin järki on valita jottain reilu seittenkymppisiä ku monilla niistä alakaa olla jo vaikeuksia tajuta että miten herätyskello toimii.

02.10.2020 22:01:24
#395493 [+-] Piilota Suosittele

>>395485
No sekin vielä lisäksi, hyvä pointti. Ku tietää kuitenki kuolevansa ihan justiinsa niin mitä sitä miettimään tulevaisuutta. Tekkee niinku meikä aina Civilizationin lopussa, että räjjäytän kaiken ilimaan ydinasseilla ku ei oo ennää mittään saavutettavaa.

02.10.2020 22:52:50
#395514 [+-] Piilota Suosittele

Miksi siellä on aina vaihtoehdot sitä itseään? Tyyliin: Paska1 (normi värillä, hajulla, pikkuisen maissia pinnassa). Paska2 (väri vihreä, haisee kemikaalilta, taustaltaan verinen), Paska3 (sitoutumaton, pelkkä pieru joka saa ehkä 2% kannatuksen). Viimeksikin vaihtoehdot Hullu lehmä tai Hullu porkkana, valitse sitten siinä se pienempi paha, kun ei tiedä kuinka pahasti se oma ehdokas sekoaa jos pääsee "johtajaksi"...
Hyvä esimerkki oli kun pidin bush nuorempaa kahjuna ja al gorea parempana vaihtoehtona pressaksi, no eikö mitä gore aloita ne koulu luennot ilmastovouhotuksesta ja muusta paskasta.
Juu siinä meni sen ukon uskottavuus omissa silmissä.

[ 7 viestiä | ]