Pomppu pornoo Pomppu pornoo
Arskan vika Arskan vika
Honey, did the guests leave? Honey, did the guests leave?
Pimu jorailee Pimu jorailee
Repon lempikolikot: Tenpo tsuho Repon lempikolikot: Tenpo tsuho
Postille kilpailua lakon aikana Postille kilpailua lakon aikana
mustikkakeitto-madruk :D mustikkakeitto-madruk :D
Eh man Eh man
Pervo Pervo
minun cokat minun cokat
Repon lempikolikot: Arabidirhemi Repon lempikolikot: Arabidirhemi
Ihana nainen Ihana nainen
amerikkalaisissa elokuvissa pelastetaan maailma amerikkalaisissa elokuvissa pelastetaan maailma
Narttu esiin Narttu esiin
Kohta on taas uusi vuosi Kohta on taas uusi vuosi
Huvinsa kullaki Huvinsa kullaki
Tärkeimmät asiat viimeisenä Tärkeimmät asiat viimeisenä
suvakin kohtalo suvakin kohtalo
Pyllyn läpsyttelyä 02 Pyllyn läpsyttelyä 02
Meitä kuritetaan vaikka.. Meitä kuritetaan vaikka..
näin vältät johtosotkun näin vältät johtosotkun
Anteeksi -mies Anteeksi -mies
Väijytys Väijytys
You spin me right 'round, baby You spin me right 'round, baby
 714 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.53 MB, 1 tiedosto, 02.10.2020 19:53:57
[ + 1 | ]

Recap väittelystä

[48311] [0.mp4] [4.53 MB] [648x854] [] []

recap

 · 

väittely

(11)  · 

usa

(202)  · 

biden

(51)  · 

trump

(332)
02.10.2020 20:55:20
#395461 [+-] Piilota Suosittele

Mää en oikeen hiffaa tuota jenkkilän mallia, että siellä on kaikissa päättävissä asemissa toinen jalaka jo haudassa olevat tyypit. Ei sillä, että pittäis olla mittään justiinsa yläasteelta päässeitä tyttöjäkään, mutta kai siellä ny vähän nuorempaakin sakkia ois tarjolla. Vanahat ihimiset dementoituu, toiset nopiammin ku toiset. Mikä helevetin järki on valita jottain reilu seittenkymppisiä ku monilla niistä alakaa olla jo vaikeuksia tajuta että miten herätyskello toimii.

02.10.2020 22:01:24
#395493 [+-] Piilota Suosittele

>>395485
No sekin vielä lisäksi, hyvä pointti. Ku tietää kuitenki kuolevansa ihan justiinsa niin mitä sitä miettimään tulevaisuutta. Tekkee niinku meikä aina Civilizationin lopussa, että räjjäytän kaiken ilimaan ydinasseilla ku ei oo ennää mittään saavutettavaa.

02.10.2020 22:52:50
#395514 [+-] Piilota Suosittele

Miksi siellä on aina vaihtoehdot sitä itseään? Tyyliin: Paska1 (normi värillä, hajulla, pikkuisen maissia pinnassa). Paska2 (väri vihreä, haisee kemikaalilta, taustaltaan verinen), Paska3 (sitoutumaton, pelkkä pieru joka saa ehkä 2% kannatuksen). Viimeksikin vaihtoehdot Hullu lehmä tai Hullu porkkana, valitse sitten siinä se pienempi paha, kun ei tiedä kuinka pahasti se oma ehdokas sekoaa jos pääsee "johtajaksi"...
Hyvä esimerkki oli kun pidin bush nuorempaa kahjuna ja al gorea parempana vaihtoehtona pressaksi, no eikö mitä gore aloita ne koulu luennot ilmastovouhotuksesta ja muusta paskasta.
Juu siinä meni sen ukon uskottavuus omissa silmissä.

[ 7 viestiä | ]