>>394808 Kesällä, kun kävin Helsingissä niin juttelin Edun frendin kanssa ja sanoin, että sanoo, että Edu vois tehdä jo uutta musiikkia. Se kuullemma vetää hiljaiseloa jossain omissa oloissa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Afroman - Colt 45
Räppärit
Musiikki on aikansa kuva
Rap
appiukko
isä ukko
Kovat pojat ulkoiluttavat luuta
Lieminen - Tääl on Lieminen ft. Davo, Edu
uhrilahja
Kehäkettu & Setä Koponen - PL2000 feat. Davo
Smutka - Hukuta Ongelmat & Hanki Uudet Feat. Sairas †