nainen avaruudessa nainen avaruudessa
Demarit on demareita koska ne ymmärtää rahan päälle Demarit on demareita koska ne ymmärtää rahan päälle
Liikennehylbyrä Liikennehylbyrä
Hot dogs Hot dogs
NUUH NUUH
nuket viihteellä nuket viihteellä
Hyvin näyttää Yhdysvalloissa menevän. Hyvin näyttää Yhdysvalloissa menevän.
Kikkailu Kikkailu
sosialismi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sosialismi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jaksaa jaksaa jaksaa jaksaa
Tilastoja koronasta. Tilastoja koronasta.
tervetuloa eestiin tervetuloa eestiin
Jeesus kerjäsi sitä ja sinä olet seuraava. T: Amerikan Benkku Jeesus kerjäsi sitä ja sinä olet seuraava. T: Amerikan Benkku
Valta Kuuluu Kremlille Valta Kuuluu Kremlille
Terrorismi 2020 Terrorismi 2020
Quest for alkoholi Quest for alkoholi
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Kari Kari
Korona-analyysiä [OC] Korona-analyysiä [OC]
mordor mordor
lassie lassie
Mainoksia Mainoksia
hyvä poju :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hyvä poju :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kenway päässy lekan mainokseen Kenway päässy lekan mainokseen
 896 näyttökertaa, 9 viestiä, 51.56 MB, 1 tiedosto, 23.09.2020 20:11:05
[ + 0 | ]

½ tuntia neekeröintiä

[47934] [tiedosto.mp4] [51.56 MB] [398x224] [] []

23.09.2020 21:56:19
#391794 [+-] Piilota Suosittele

Ja youtubesta löytyy läjittäin samanlaisia videoita joissa "valkoiset" ihmiset tekevät samaa ja pahempaa ... kasvoiko tämän videon tänne laittamisen myötä virtuaalipippeli paljonkin ?

24.09.2020 01:03:32 | 01:04:07
#391847 [+1] Piilota Suosittele

>>391794

Käys kuuntelemassa jossain bussissa miten siellä huudetaan ja kälätetään suoraan puhelimeen. Kädet lentäen puolelta toiselle mennään eikäänkuin se kuunteleija näkisi ne käsien liikkeet.

Tämän olen todennut monessa paikassa riippumatta ollaanko helsingin tai edes uudenmaan alueella. Seinäjoella asti näkyi tätä samaa toimintaa. Muutamia vuosia sitten jouduin bussissa mennä kysymään eräältä somalilta, että mikä ihme siinä on kun pitää huutaa ja mouottaa siinä penkillä?

Katsoi, että mitähän ihmettä... Ihan normaalia tuo huutaminen ja mouhoaminen on heille.

24.09.2020 01:43:18
#391871 [+-] Piilota Suosittele

>>391847
Ei heille vaan niille. Ne ei oo ihimisiä. Neekerit tai mutiaiset ei oo tuntunu tajunneen vieläkkään, vaikka niillä onki joku helevetinmoinen fiksaatio kännyköihin, että siihen ei tarvi huutaa. Jumalatonta molottamista ja tosiaan ulokkeet heiluu ku heinämiehet. Oon ottanukki tavaksi aina käyä kohteliaasti nappasemassa niitä pillistä kiinni ja sitten lontooksi suomentanu niille, että "puhelimeen ei huudeta eikä käsiä heilutella". Kerran jos toisenki oon joutunu sitte metrosta pellolle tämän aktivismini vuoksi, mutta joka kerta oon saanu raikuvat aploodit.

[ 9 viestiä | ]