Mitä se sanoo? Mitä se sanoo?
Syntymäpäivät :3 Syntymäpäivät :3
In the Hood In the Hood
Marty! Marty!
huppista keikkaa huppista keikkaa
Painineitoset Painineitoset
Vihaamme snapchat Vihaamme snapchat
🤘Slipknot🤘 🤘Slipknot🤘
Kruununjalokivet Kruununjalokivet
Suihkumietteitä Suihkumietteitä
Niin herqullista ruohoa. Niin herqullista ruohoa.
Menneisyyden Iran Menneisyyden Iran
spooky spooky
nyt tulee jöötiä nyt tulee jöötiä
sydämmenlyönteihin päässä heräsin.. voiko alapaine vaikuttaa? sydämmenlyönteihin päässä heräsin.. voiko alapaine vaikuttaa?
Se tunne ku yrität tehä töitä mutta joku tulee häirittee.. Se tunne ku yrität tehä töitä mutta joku tulee häirittee..
Puunkaato Puunkaato
hei,minä olin katsomassa sitä >:3 hei,minä olin katsomassa sitä >:3
lempipaikka lempipaikka
tsempperi :3 tsempperi :3
Kapteeni Hepoinen Kapteeni Hepoinen
DiCaprio ja Cruise Meripäivillä DiCaprio ja Cruise Meripäivillä
Muinais-Kreikan tarusto Muinais-Kreikan tarusto
naapurukset :3 naapurukset :3
 1 033 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.55 MB, 1 tiedosto, 10.09.2020 18:22:41
[ + 13 - | ]

Ryppy viinakauppiaana

[47455] [ryppy_viinakauppiaana.jpg] [1.55 MB] [850x1683] [] []
ryppy_viinakauppiaana.jpg

ryppy

(49)  · 

grönmarx

(5)
10.09.2020 21:18:46
#386470 [+-] Piilota Suosittele

Parasta kyl ku jengi itkee jostai lentokoneista ja sitte ite on pakko päästä kattoo just sitä lempi bändii ruotsii lentokoneel esim. eikä vaikka laivalla joka saastuttaa vähemmän :D Tai sitte just näihi hippi mestoihi toiselle puolelle palloa "mutku se on eriasia".

Kuva muistutukseks jos joku ei tiedä casea.

11.09.2020 02:00:07
#386565 [+-] Piilota Suosittele

Jos joku tuntee tarvetta kehua ittiään (varsinkaan hippimeiningillä) niin ne on alinta pohojasakkaa heti pedofiilien ja mutiaisten jäläkeen. Siellä pohojallakin on se muutaman millimetrin ero.

[ 2 viestiä | ]