Ea-nāṣir, kusipäämulkku! Ea-nāṣir, kusipäämulkku!
Viimeiset sanat. Viimeiset sanat.
Dr Peppa Dr Peppa
vauhtivaihde vauhtivaihde
tervetuloa suomeen tervetuloa suomeen
rikos kannattaa rikos kannattaa
Ryssä ja seta Ryssä ja seta
Tehtävä Tehtävä
Vitun Babylon Vitun Babylon
Pyykinpesua Pyykinpesua
Dynaaminen ohitus Dynaaminen ohitus
elokapinat nippuu elokapinat nippuu
Herkut lähti Herkut lähti
suhinaa metsässä suhinaa metsässä
börskottia :D börskottia :D
Vessapaperi ei-toivotuille vieraille Vessapaperi ei-toivotuille vieraille
olutta kuopassa olutta kuopassa
mattorallit mattorallit
opetusmateriaali opetusmateriaali
Apustaja hehkuu pimeässä Apustaja hehkuu pimeässä
Ei ole hyviä edes enää niin loppui ostelu Ei ole hyviä edes enää niin loppui ostelu
Dobby :D Dobby :D
Länsi on seuraava Länsi on seuraava
etsintäkuulutus etsintäkuulutus
 685 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 10.09.2020 15:05:52
[ + 2 | ]

Kaveri protestoi Malmin lopettamista

[47451] [mikkovispila.jpeg.jpg] [0.07 MB] [612x922] [] []
mikkovispila.jpeg.jpg

helsinki-vantaa

 · 

autogyro

11.09.2020 08:14:24 | 08:15:35
#386623 [+-] Piilota Suosittele

>>386567

Malmin lentokentän poistamiseen tähdännyt heitto. 1930-luvulta peräisin alkuperäiskunnossa oleva lentokenttä aiotaan poistaa. Maa kentän alla on suota ja saastunutta. Ei sovellu asuntorakentamiseen. Mutta mikäpä päättäjää kiinnostaa. Samalla voitaisiin poistaa kaikki turha vanha. Esim Suomenlinna pois ja tilalle taloja. Hämeenlinnalle sama juttu, Olavinlinnalle myös. Kaikki tuommoiset vanhat paikat pois vaan.

Niin ja sitten itse kuvaan. Lentokoneet myöhästyivät yli 2h lähdöstä, koska pikkukoneita tuli siihen tahtiin joiden polttoainevarannot rajalliset. Se oli vain näyttö siitä mitä tapahtuu, jos kenttä poistetaan. Kaikki lennot myöhästyvät. Puhumattakaan siitä, että monta firmaa menee nurin malmin kentän sammuttua.

[ 6 viestiä | ]