Li ja Vasemmisto Li ja Vasemmisto
jamal jamal
Muumimamma Sr. Muumimamma Sr.
Kanaa! Kanaa!
peppergrinder peppergrinder
Totanoin niin, Lappi Totanoin niin, Lappi
transufoobikko :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD transufoobikko :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
toisten omaisuuden rikkominen on kivaa toisten omaisuuden rikkominen on kivaa
Lähti kuin lappilainen luolastosta Lähti kuin lappilainen luolastosta
Pikku juna joka pystyi Pikku juna joka pystyi
Kaalemato Kaalemato
Viimeinkin! Viimeinkin!
🤡 🤡
lasten kasvatus osa2 lasten kasvatus osa2
Berjantaibers Berjantaibers
MM2022 MM2022
Virgin Trump vs Chad Media Trump Virgin Trump vs Chad Media Trump
monkeypox ruins next summer monkeypox ruins next summer
Kesä tulee. Kesä tulee.
Ihana nainen Ihana nainen
5 ekaa päivää 5 ekaa päivää
Itkuvirsi Itkuvirsi
Carbonaaraa Carbonaaraa
Suomi mmlätkä2022 Suomi mmlätkä2022
 793 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 09.09.2020 08:49:42
[ + 4 | ]

Husu reppana..

[47393] [IMG_20200908_142753.jpg] [0.13 MB] [750x1334] [] []
IMG_20200908_142753.jpg

husu

(52)  · 

hussein

(22)
09.09.2020 09:16:33
#385786 [+1] Piilota Suosittele

Monilla tuntuu oleva vastauksen liipasinsormi herkässä ilman, että käsittää lainkaan mistä on kysymys. Minulla ei ole henkilökohtaista ja pakonomaista sidettä ajatukseen siitä, että paperittomien pitäisi saada jonkinlainen automaattinen oikeus kuleksia maassa. Alla vähän pintaraapaisua niistä kysymyksistä, joita asia sisältää.

Tarkoitetaanko henkilöitä jotka ovat:
- hakeneet turvapaikkaa, mutta saaneet kielteisen päätöksen?
- tulleet turistiviisumilla maahan ja sen umpeuduttua jääneet maahan?
- työn perusteella saaneet oleskeluluvan ja sen umpeuduttua jääneet maahan?

Entä mistä tilat joihin paperittomat laitettaisiin säilöön?

Miten henkilöt tavoitetaan?

Miten henkilöitä valvotaan?

Kuka lystin maksaa?

09.09.2020 10:10:11 | 10:10:46
#385792 [+1] Piilota Suosittele

>>385786 Kaipa tuossa pitäisi pyrkiä varsin nopeaan karkoittamiseen, mikäli siihen lähdetään. Muuten tulee kyllä jossain vaiheessa ongelma tilojen kanssa. Tiedä sitten päädyttäisiinkö vastaavanlaiseen asetelmaan kuin vastaanottokeskusten kanssa mutta ns. liikkeen suunta on vain toinen.

09.09.2020 14:36:37
#385841 [+1] Piilota Suosittele

>>385837
Tämä kuvastaa hyvin sitä miten ”paperiton” terminä on määrittelemätön ja kuinka se vaihtuu kontekstin mukaan.

Asylumin sanoja ei ole paperiton. Hänellä on oikeus oleskella suomessa turvapaikkakäsittelyn ajan vaikka passia ei olisikaan ( jos passittomuus tässä yhteydessä on paperittomuuden määritelmä).

11.09.2020 23:18:53
#387021 [+1] Piilota Suosittele

>>385841 Minkätakia sinun mielestäsi maahan pitäisi päästää ihminen joka ei kykene luotettavasti todistamaan henkilöllisyyttään? Varsinkin jos tämä ihminen pyrkii maahan Ruotsista?

[ 11 viestiä | ]