Mynttinen toivottaa teille jouluja Mynttinen toivottaa teille jouluja
kodin puolustus kodin puolustus
panomies panomies
Pelottava mato Pelottava mato
mun oma pikku enkeli mun oma pikku enkeli
se koittaa opettaa jotain se koittaa opettaa jotain
terry never forget terry never forget
muodollisesti pätevä muodollisesti pätevä
puola puola
luigi luigi
Kolaaminen meni taas vituiksi Kolaaminen meni taas vituiksi
hitlers gonna hitl hitlers gonna hitl
kumartelua kumartelua
onko tämä minun onko tämä minun
puolan joulu puolan joulu
ayyyy lmao ayyyy lmao
hämisbro hämisbro
Pylly Pylly
oon 30v ja haluun hyvän miehen oon 30v ja haluun hyvän miehen
höttötermit selitettynä höttötermit selitettynä
haistappa tätä haistappa tätä
Bon apetit Bon apetit
ihana nainen ihana nainen
varsinki suomessa varsinki suomessa
 631 näyttökertaa, 7 viestiä, 23.15 MB, 4 tiedostoa, 03.09.2020 15:44:54
[ + 4 | ]

Laiskat kesäpäivät...

[47232] [tiedosto-1.png] [5.75 MB] [2612x2808] [] []
tiedosto-1.png
[47231] [tiedosto-2.png] [6.76 MB] [2914x2956] [] []
tiedosto-2.png
[47230] [tiedosto-3.png] [3.91 MB] [2140x2772] [] []
tiedosto-3.png
[47229] [tiedosto-4.png] [6.72 MB] [2773x2577] [] []
tiedosto-4.png

kissa

(5209)  · 

mortti

(150)  · 

vivis

 · 

vivamort

(152)  · 

haukotus

(22)  · 

makaa

(187)
03.09.2020 15:56:16
#383103 [+-] Piilota Suosittele

HURR HURR :333

Pitäähän hiirisaalis sulatella kaikessa rauhassa :3 Ja lopputulos alkaa näkyä juuri sopivan börheästi ;3

Söbömortti on totisesti söbö <3 :3

03.09.2020 22:40:33
#383361 [+-] Piilota Suosittele

>>383230

Mikään määrä pikseleitä ei riitä Vivamortin börheydelle :333

On hän kyllä niin soma kun pesee tassuaan ja haukottelee ja asettuu mukavasti levolle <3 Söbö vaaleanpunainen kieli ja niin tasapainoinen börheä olemus :3

04.09.2020 14:40:09 | 14:41:07
#383565 [+-] Piilota Suosittele

>>383258
työpöydän taustakuviksi

Puhelimen pitäs automaattisesti tiivistää kuvat jostain 64 megapixelistä viiteen, kun nuokin ovat mössöä jo tältä etäisyydeltä eli about 1000x1000px kun pidän 150% suurennusta piellä.

Tässä zoomailematta osa kuvasta. Näet varmaan mitä tarkoitan.

[ 7 viestiä | ]