Poltti jointin Poltti jointin
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Kumpaa panisit? Kumpaa panisit?
Lol ne haluaa että maksan 4e/kk että saan lisätilaa Lol ne haluaa että maksan 4e/kk että saan lisätilaa
Jokaiselle jotakin Jokaiselle jotakin
hyvää kontenttia tunti hyvää kontenttia tunti
Valkoinen mies varastaa Valkoinen mies varastaa
Homojärvi Homojärvi
Apuheim Ducks Apuheim Ducks
Apurahaa anomassa Apurahaa anomassa
Kuntoilua Kuntoilua
KARI KARI
Herkulliset evästeet Herkulliset evästeet
Kissoja Kissoja
Fuck christ oy 3 Fuck christ oy 3
Pihvi tinderissä Pihvi tinderissä
Lasit päälle! Lasit päälle!
Hilfe mir, herr kommissar! Hilfe mir, herr kommissar!
omglolwtf CS omglolwtf CS
Emmää mikkää rasismi ole saatana Emmää mikkää rasismi ole saatana
Myyjä lähtee juoksukaljojen perään Vantaalla Myyjä lähtee juoksukaljojen perään Vantaalla
Koiran peseminen Koiran peseminen
RASISMIA! RASISMIA!
Kosheria tarjolla Kosheria tarjolla
 783 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 25.08.2020 02:13:09
[ + 7 - | ]

Säästäminen

[46867] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [505x600] [] []
tiedosto.jpg

raha

(90)  · 

säästäminen

25.08.2020 02:32:10
#379020 [+1] Piilota Suosittele

Leif ; Allan "Kuinka säästät rengas ja vanne kaupoissa 100% hinnoista keskittämällä ostokset yö aikaan".
Virolainen Mart ja venäläinen Sergey neuvovat kuinka säästät veroissa 100% tekemällä työn pimeästi, maksat veron vain työmarkkinatuesta joka tulee pimeän palkan päälle.
Fatim Diarra: Näin saat 3000€ sähköpyörän kun omaat oikean puolueen jäsenkirjan, istut kaupunkipyöristä vastaavassa lautakunnassa ja muistat haukkua kaikki maalaiset sukurutsari raiskareiksi.

25.04.2022 18:30:57
#566021 [+-] Piilota Suosittele

>>566010
Itseasiassa, lähikaupassa joku kilipää oli vetässy lasin sisään yöllä ja vieny 2 laatikkoo kaljaa. Kytät oli saanu sen kiinni, kaiken lisäks ne laatikot oli pirkkaa. Myyjän kans ku täst keskusteltiin, sekin mietti ku Karhua ja Sandelssia oli ihan vieressä ni miks just pirkkaa? O.o

26.04.2022 14:00:50
#566180 [+-] Piilota Suosittele

>>566021
Tottunu siihen ja vatsa herkkänä? Näitä idiootteja löytyy. Silloin kun mulla on ollut aiemmin rahat vähissä, en vaan juo tai osta turhuuksia.

[ 6 viestiä | ]