Sähinäkoppi >:3 Sähinäkoppi >:3
Rajojen koettelua Rajojen koettelua
Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3 Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3
Nii vittu! Nii vittu!
Sweden-No-Go Sweden-No-Go
kuvakommentti kuvakommentti
Rip in pieces NN Rip in pieces NN
Pantava Iida Pantava Iida
musta mulkku musta mulkku
kuvakommentti kuvakommentti
kuvakommentti kuvakommentti
Sonichu Sonichu
Naurunappula Naurunappula
atk jonne atk jonne
Jurassic Park Jurassic Park
Tintti bongailee harvinaisuuksia Tintti bongailee harvinaisuuksia
hyvää maanantai aamua hyvää maanantai aamua
Sano nyaah Sano nyaah
ave caesar ave caesar
Yhdeksän Yhdeksän
itqvinq itqvinq
on se jotain on se jotain
Blackadder Blackadder
Wanka Wanka
 667 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 15.08.2020 23:07:59
[ + 9 - | ]

Valintojen maailma

[46507] [kello-kay.jpg] [0.03 MB] [481x468] [] []
kello-kay.jpg

kissa

(5209)  · 

aika

(23)
16.08.2020 08:58:15
#375244 [+-] Piilota Suosittele

>>375147 Vaikka kaikkialla ei ole vapautta elää omilla tavoillaan, kaikilla on vapaus lähteä omilla tavoillaan. Seuraavan kerran kun polttoaineen verotus Suomessa kasvaa, valelen itseni bensalla ja sytytän tupakan. Eduskuntalossa.

21.03.2026 00:46:44
#744167 [+-] Piilota Suosittele

Elämä on vittujen elämä ja kuten joku virsi aikoinaan sanoi päivä vain hetki kerrallansa. Kahta päivää et voi kerralla elää ja yhtäkään et voi väliin jättää (sammumista ja puolen päivän poskeen nukkumista ei lasketa). Onnea kummiskin vanhenemisen johdosta. Elämme kuollaksemme joku toinen päivä :p

[ 3 viestiä | ]