dippi dippi
täs mä ja mun exä täs mä ja mun exä
Ompa homon näköinen Ompa homon näköinen
dädi dädi
oot kuin veli mulle oot kuin veli mulle
överii dänkkii överii dänkkii
Musiikin tekoa Musiikin tekoa
työnnä palestiina työnnä palestiina
leffailta leffailta
herrasmies herrasmies
mjäy mjäy
Ihana Sydney Sweeney Ihana Sydney Sweeney
Bändi Bändi
häbis 911 häbis 911
tiistai tiistai
Whats App asetus myös yksityiskeskusteluihin Whats App asetus myös yksityiskeskusteluihin
aamupsykoosit tulille aamupsykoosit tulille
syvälle sydämeen sattuu syvälle sydämeen sattuu
tietoinen valinta tietoinen valinta
Steve vauhdissa Steve vauhdissa
hienosti keulittu hienosti keulittu
bertin joulu bertin joulu
purritot purritot
murakka kissa murakka kissa
 785 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.48 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 18:48:10
[ + 3 | ]

Söinköhän silmillänu

[46046] [IMG_20200802_214833.jpg] [1.48 MB] [1840x3264] [] []
IMG_20200802_214833.jpg

ranskalaiset

(18)  · 

burgerpihvi

07.08.2020 19:07:54
#372148 [+-] Piilota Suosittele

Ranskikset ihan liian raakoja, täten ei rapeita, ja lautaselle ei paskota. En edes alota kastikkeista, ku suolaki varmaa unohtu :D

[ 6 viestiä | ]