True nudist flashing True nudist flashing
sveitsi sveitsi
Tanya Tanya
Maria Nordin Maria Nordin
Ahdistuskaveri Ahdistuskaveri
Hups Hups
jalonen jalonen
Ylpeästi suomalainen Ylpeästi suomalainen
Est is ich Est is ich
Assembly Assembly
monkeypox ruins next summer monkeypox ruins next summer
Lippujulan päivä Lippujulan päivä
Ufomies kävi kylässä Ufomies kävi kylässä
Official Summer Anthem Official Summer Anthem
Li ja Vasemmisto Li ja Vasemmisto
Nyt niitä on saatavilla! Nyt niitä on saatavilla!
Hups Hups
Tutki spermaa Tutki spermaa
Pörh Pörh
Joonas91 Joonas91
Tää ohittaa meidät t. IL Tää ohittaa meidät t. IL
Eli unelmaansa. Eli unelmaansa.
Hahah Hahah
Twitter sotaa :) Twitter sotaa :)
 934 näyttökertaa, 27 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 00:23:15
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 07.08.2020.

Oha pojat poikia

[45996] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [603x960] [] []
tiedosto.jpg

antifa

(66)  · 

denver

 · 

niggerlovers

07.08.2020 02:44:54
#371878 [+-] Piilota Suosittele

>>371875
Antifantit ovat syyllistyneet useampiin rikoksiin kuin äärioikeisto ikään.
Nykyisin noi porvareiden kultalusikka suussa syntyneet ovat aikuistuttuaan taas porvareita.

07.08.2020 02:55:41
#371886 [+-] Piilota Suosittele

>>371880
Yksi huvittavimpia esimerkkejä on Paleface "En suostu pelkäämään" pankinjohtajan poika totaalikieltäytyjä Karri Miettinen.
Muutti kuulemma tänne, mutta kun nään...

08.08.2020 13:54:42
#372436 [+1] Piilota Suosittele

>>372240
Voi vittu. Toi peli oli aika saatanan häiritsevä kun täynnä noob-hunttereita, eikä kukaan auta sinua. Toista se on noobina Armassa.

>>372338
En pidä teikäläisten rötöstelystä. En tosin aiheuta ongelmia teille, jos te ette minulle.

20.08.2020 23:11:13
#376835 [+-] Piilota Suosittele

>>376689
Molemmat. Noobiutta pitää sietää ja niitä auttaa, ja niin olen toiminut peleissä jotka itse osaan hyvin.

Tai siis tää on vaan mun filosofia.

21.08.2020 00:13:56
#376874 [+-] Piilota Suosittele

>>376835 Komppaan kyllä jäbää. Samaa tehny itekkin jos kysytty tai jotain. Opin hyville tavoille Red orchestran kommunityn kautta. mm. cs:sä ollu alusta lähtien toksinen ja negatiivinen ilmapiiri. Varmaan koska siel paljo casuaali pelaajia ja sellasia jotka ei yksinkertaisesti pysy housuissaan jos häviävät tai ton blackjackin kaltasia surullisia kaulapartoja.

[ 27 viestiä | ]