ählämit ählämit
zombie zombie
vasemmisto unelma vasemmisto unelma
Kehveli Kehveli
Meesa Nuorgam Meesa Nuorgam
Nyt se on todistettu Nyt se on todistettu
ruotsi ruotsi
Jalkapallohuligaani Jalkapallohuligaani
olikin jotain muuta olikin jotain muuta
Turri Turri
jonnen ulinaa jonnen ulinaa
Pylly Pylly
Pätevä ohje Pätevä ohje
ilmatorjuntaa ilmatorjuntaa
kiittämätön kakara kiittämätön kakara
CS_sauna CS_sauna
Tissit Tissit
biologinen havainto biologinen havainto
pyllyyn pyllyyn
Mitäs jos ostaisi pienen pläntin maata + tämmösen ? Mitäs jos ostaisi pienen pläntin maata + tämmösen ?
lampunvarjostin lampunvarjostin
raju raju
Tissit Tissit
böö böö
 963 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 29.07.2020 13:37:47
[ + 3 | ]

Persut on työväenpuolue

[45669] [FB_IMG_1596018975348.jpg] [0.12 MB] [750x634] [] []
FB_IMG_1596018975348.jpg

medieval

 · 

conservative

 · 

keskiaika

(14)  · 

konservatiivit

29.07.2020 13:55:42
#368894 [+2] Piilota Suosittele

Persut tekisi työläisten eteen yhdessä vaaikaudessa enemmän kuin demarit ja kommunistit koko historiansa aikana, mutta sellainen idea ei käy salaseurakansan pirtaan.

29.07.2020 17:40:02
#368966 [+2] Piilota Suosittele

>>368901 Kerro toki mitä mieltä olet tästä tulevasta veronmaksusiirrosto, jossa matalan verotuksen maiden budjettia paikataan korkean verotuksen maiden työläisten selkänahasta? Kyllä minua ainakin vituttaa työtätekevänä ihmisenä, että Espanjan Manolo maksaa vähemmän tuloveroa, omaisuusveroa, polttoaineveroa, kulutusveroja, asumiskustannuksia ja nauttii kevyempää sääntelyn eri asioissa kuin minä, silti kun heidän valtionsa on vuosien perseilyn jälkeen kusessa, se raha pelastamiseen otetaan minulta, ei Manololta, jolle on kevyen verotuksen ansiosta kertynyt reilusti enemmän varallisuutta kuin minulle. Mikäli se lappu allekirjoitetaan, takaan että demarit tullaan tuhoamaan työläisväestön toimesta.

29.07.2020 17:41:49
#368967 [+-] Piilota Suosittele

>>368966
Sinä et takaa yhtään mitään. Noin yleisesti ottaen olen EU:ta vastaan. Äänestinkin sitä vastaan silloin aikoinaan.
Sinä taas tuskin olit edes syntynyt.

29.07.2020 17:48:53
#368968 [+1] Piilota Suosittele

>>368967 Minä takaan.
Sinä taas tuskin olit edes syntynyt.

Tuosta sinä oletkin tunnettu tällä sivustolla, sinulla ei ole mistään tietoa vaan pelkästään oletuksia jotka esität puoliksi totena ja jotka ovat rajastaan vääriä.

29.07.2020 23:34:41
#369057 [+1] Piilota Suosittele

>>368979 Ja sinä porojen nussimisesta. Vai oliko se toisinpäin?
>>369049 Varmaankin siksi, että meidän korkeaverokertymä menee matalasta verotuksesta nauttivien hyväksi, jotta heidän ei tarvitse nostaa veroja. Sen lisäksi, että se on EU:n omia sopimuksia vastaan, se on myös moraalisesti väärin.

[ 14 viestiä | ]