OI KU LUTUNE LAMP :3 OI KU LUTUNE LAMP :3
Toy Story Toy Story
rape69:n ihana tuleva vaimo rape69:n ihana tuleva vaimo
Vuohi ei olla allahin vaimo Vuohi ei olla allahin vaimo
kaukosäätimellä kirjoitus kaukosäätimellä kirjoitus
neekeri neekeri
TO THE MOON TO THE MOON
Ryppy ja Koponen saunassa osa VI Ryppy ja Koponen saunassa osa VI
11 11
Lepakot ja mulukut Lepakot ja mulukut
Hyvää joulua Hyvää joulua
näin leikkaat parran näin leikkaat parran
kiinalaista rakennuslaatua kiinalaista rakennuslaatua
nekkeri yritti pikku kikkaa nekkeri yritti pikku kikkaa
Näin meikäläinen esiintyy rasistisesti Näin meikäläinen esiintyy rasistisesti
Hyvää Joulua Hyvää Joulua
turpakii turpakii
börh börh
hehku-kass hehku-kass
hail hail
Nörtti Nörtti
feikki näkee pikseleistä feikki näkee pikseleistä
Tissit Tissit
ansa ansa
 744 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 25.07.2020 06:37:52
[ + 3 | ]

Kohina onkin totta

[45487] [86325356.jpg] [0.11 MB] [1080x1080] [] []
86325356.jpg

pora

(16)  · 

sohva

(65)  · 

kantakävely

 · 

naapuri

(38)  · 

melu

25.07.2020 08:32:13
#367552 [+1] Piilota Suosittele

+Ne 2-4 kofeiinilla tai pirillä tankattua pikkuskidiä jotka juoksee kantapäillä, kiljuu ja rymistelee koko päivän, kuoroon liittyy myös perheen koira joka haukkuu kaikki jotka kulkee ulko/asunnon oven ohi ja ulvoo sen ajan kun on jätetty yksin asuntoon.

26.07.2020 04:08:29
#367840 [+-] Piilota Suosittele

Helepottaa ku tappaa kaikki yläkerran naapurit. Vie niille lahajana pullon "kotipolttosta" niin loppuu se meuhkaaminen. Kuhan vaan muistaa maistella vaan omasta putelista.

27.07.2020 00:07:46
#368176 [+-] Piilota Suosittele

Omistan kerrostalo-osakkeita. Aika tiiviistihän niissä pitää ihmisen olla ja kaikenlaista ääntä kuuluu, jopa häiritsevää liikenteen meluakin. Kovasti ihmettelen, että yllättävän suuri osa jengistä haluaa sellaisiin betonisiin laatikoihin asumaan ja maksaa niistä melko kivasti vuokraa. Kaikkein hulluinta on, että mitä pienempi boksi, sitä enemmän ne hluaa maksaa neliövuokraa. Jos haluat sijoittaa kiinteistöihin, niin osta uusia sikapieniä yksiöitä PK-seudulta. Ja yllättävän hyvin sitä nettoaa myös autopaikoilla, osta uusien yhtiöiden ylijäämäpaikat vaikka millä hintaa, 10 vuoden kuluttua niistä saa tuplahinnan.

[ 5 viestiä | ]