ihme hupattaja ihme hupattaja
Alla star by smash mouth but the whole song is sung in c note Alla star by smash mouth but the whole song is sung in c note
😍😘🥰 😍😘🥰
O_O O_O
bombo klaa bombo klaa
Nooooo! Nooooo!
aamulähtö aamulähtö
Girlsboom Girlsboom
WC harjattu makkara keitto WC harjattu makkara keitto
Pusu kauneimmalle Pusu kauneimmalle
Hiivasieni Hiivasieni
Miksi ihminen vittuilet Miksi ihminen vittuilet
Bueno... Bueno...
Maslowin Tarvehierarkiamies seikkailee 1 Maslowin Tarvehierarkiamies seikkailee 1
Sorsasaldo 20.8.2019 Sorsasaldo 20.8.2019
elämässä pärjää elämässä pärjää
jonnet ei tiedä jonnet ei tiedä
Kebua taas Kebua taas
"eivittumake" 2011 "eivittumake" 2011
Tonnikalavoileipä :3 Tonnikalavoileipä :3
litteän maan toisella puolella litteän maan toisella puolella
Logiikka Logiikka
ULLATUS! ULLATUS!
Hapsi ja Ipa Hapsi ja Ipa
 1 162 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 24.07.2020 19:37:31
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 24.07.2020.

Naisten juttuja

[45482] [naistenhuoneen-ovi-jai-auki-osa-117-aty.png] [0.29 MB] [950x3812] [] []
naistenhuoneen-ovi-jai-auki-osa-117-aty.png

feissarimokat

(147)  · 

facebook

(181)  · 

arabi

(21)  · 

meikki

(19)  · 

wc

(118)  · 

rasismi

(147)
25.07.2020 00:06:25
#367495 [+-] Piilota Suosittele

>>367430

Oot ihan oikiassa. Naiset on lähtökohtasesti lapsentasosia. Niillä ei oo mitään tolokkua yhtään minkään asian suhteen ja vaikka oravan pierusta tulee joku satoja viestejä kestävä vinkuvinku. Kyllä se olis kaikkien kannalta parasta jos tyypillisten naisten ei vaan annettais vaikuttaa ihimisten elämiin millään tavalla. Tämä havainto on toki sitä perua, että yleensä naiset vaan on vajokkeja joiden päähän ei mahdu kovin montaa järkevää ajatusta. Ensinnäkään ne ei tuu toimeen keskenään, ne ei tuu toimeen miesten kanssa, ne ei tuu toimeen etes parhaimpien kavereidensa kanssa eikä ne tuu toimeen minkään valtakunnan (ei etes kolmannen) asian kanssa. Naiset vaan on ali-ihmisiä noin yleensä ottaen. Siksi sitten miehet vähän yrittää selittää niille, että ei kaikesta tarvi vetää hernettä nenään ja siitähän ne suuttuu sitten ihan saatanasti. Parmpi vaan ku ykskään ajatteluun kykenevä ei ois missään tekemisissä geneerisen naisen kanssa. Ei tarvi kiittää.

[ 8 viestiä | ]