ps. Tuommoset pittäis ehottomasti leikkuuttaa. Sen jäläkeen saavat sitte kikkailla ihan vappaasti. Miksikö, no vittu siksikö ku ei nuista oo vanahemmiksi vaikka kuinka tykkäisivät niistä lattialla huutavista ja vääntelevistä natiaisistaan. Joku roti se pittää olla vammastenki kanssa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Runkkumatskua
Usan valtio antaaa tapahtua näi
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!