Uusi ennätys Uusi ennätys
etnistä värinää etnistä värinää
hukassa hukassa
gg ez gg ez
ebun meemut ebun meemut
ergonomia ergonomia
oispa röökii oispa röökii
kukkuluuruu kukkuluuruu
Ihana perse Ihana perse
täällä mitään miinoja ole täällä mitään miinoja ole
tasapaino tasapaino
halipula halipula
jekutti jekutti
vuoronvaihto vuoronvaihto
Liitävä taikatukka Liitävä taikatukka
tänään on keskiviikko tänään on keskiviikko
Ohjelmaa Ohjelmaa
ookko iha hullu ookko iha hullu
Lahti Lahti
kevyttä ripulia kevyttä ripulia
kulta hei kulta hei
VETÄMINEN JATKUU TAAS VETÄMINEN JATKUU TAAS
Toimitusjohtajat Toimitusjohtajat
muuta neuvoa ei tule muuta neuvoa ei tule
 983 näyttökertaa, 1 viesti, 0.06 MB, 1 tiedosto, 12.07.2020 12:32:05
[ + 9 - | ]
👑 Katsotuin 12.07.2020.

Reissuhenkilö

[45104] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [603x789] [] []
tiedosto.jpg

ruisleipä

(5)
13.07.2020 01:11:55
#364487 [+-] Piilota Suosittele

No nyt näyttää hyvältä. Tosin itte leipä on vähän kyllä rasistisen näkönen. Oon nimittäin nähäny kaupoissa semmosia pitkulaisen muotosia vaaleita leipiä. Ja tässä nyt sitten ihan selvästi haetaan asetelmaa, että tummat kuuluvat pyöreään huoneeseen (katso leivän muoto) ja kyllähän tämä nyt ihan selvästi viittaa myös anukseen, sillä ruskeassa pylpyrässä on keskellä reikä joka viittaa vankiloissa (joissa on suurin osa neeke.. eikun siis mus.. vittu..... ei-valkoisista miehiestä) harrastettavaan alistamiseen jossa anaaliseksiin pakottamalla saadaan syrjityn rodun (vaikka rotuja ei olekaan olemassa) edustajat vaikuttamaan alistuvalta (orjuus) osapuolelta laajentuneen aanuksen suhteen.

...... Vittu mitä rasistista paskaa sitä myydäänkään leivän nimellä!!11! Mustat persereijjät matters! Kaatakaa valkoinen patriarkaatti! EI RASISMILLE TAI VANKILASEKSILLE JOSSA EI-VALKOISIA (ei koske meksikolaisia, aasialaisia, intiaaneja, inuiitteja, arabeja, aboriginaaleja, saamelaisia jne jne) RAISKATAAN JA SILLÄ OIKEIN HEKUMOIDAAN!!! Kyllä, kyllä .... nyt se lähtee! Nyt se lähteeeee!! .. Ul... uli... uliul.....

[ 1 viestiä | ]