Perus Japani Perus Japani
Ihana nainen Ihana nainen
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
Janoinen japanilainen Janoinen japanilainen
spandex spandex
Kissat perkele Kissat perkele
Teki cappuccinon Teki cappuccinon
Ihana nainen Ihana nainen
Uudet narut Uudet narut
herkkää herkkää
Iso ja pieni Iso ja pieni
Ihana nainen Ihana nainen
lounassalaatti lounassalaatti
Kisset vesihädässä Kisset vesihädässä
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
kissaa ei kiinnosta kissaa ei kiinnosta
Ryssä ja Ylen kusireissu Ryssä ja Ylen kusireissu
UK UK
nuole mun naamaa dädi nuole mun naamaa dädi
Mummon päivä Mummon päivä
Dolly Parton - Duality (Slipknot) Dolly Parton - Duality (Slipknot)
Uuden kaluston testaus Uuden kaluston testaus
Juhlat Juhlat
Aamuja! Aamuja!
 918 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 20.06.2020 14:04:27
[ + 4 - | ]

Veganismi: Aliravitsemuksen ruumiillistuma


epitome

 · 

malnourishment

 · 

vegan

(11)
20.06.2020 14:44:15
#357324 [+-] Piilota Suosittele

>>357322 mun sisko myös, eikai meillä oo sama sisko? ;) en oo nähny sitä tosin vähään aikaan että en tiiä miltä näyttää, pahinta mun siskossa on se että se tuputtaa semmosta faktaa äitillemme että proteiini on pahasta ja kaikkea semmosta tietääkseni ja silläkin alkaa olemaan jo ikää jonki verran

20.06.2020 14:54:00
#357329 [+-] Piilota Suosittele

>>357324
Ei taida olla sama? :D
Mun sisko ei varsinaisesti muille tuputa omaa paskaansa, vaan poikaystävälleen. Jouluna se olis halunnu et kinkusta olis luovuttu mut ei menny läpi onneks. Olis vituttanu, ja olisin ostanu yksin oman kinkun ja syöny sen sitte yksinää ilman muita :D
Sillä todettii MS-tauti pari vuotta sitte ja se on siis alle 40v, ja luki jostain että vegaanidieetti auttais hidastamaa taudin kulkua. Ei mitää tietoa että onko tosi. Ehdotin että kokeilee cbd-öljyä, ku luin ite että se on auttanu ilmeisesti moniinkin asioihin ihmisen kehossa.

20.06.2020 15:09:15
#357333 [+-] Piilota Suosittele

>>357332 oon samaa mieltä että hampusta täytyis itessään tehä lisää tutkimuksia, se on ollu vähän niiku joku taboo monenki kansan keskuudessa mielestäni ihan turhaan

20.06.2020 21:03:20
#357525 [+-] Piilota Suosittele

Jos joku haluaa tappaa ittensä näläkään niin siitä vaan, kuhan ei pakota muita siihen sekopäisyyteensä. Onhan niitä hihhuleita jotka tappaa vauvansa tai lemmikkinsä, kun ovat tarpeeksi sekaisin.

20.06.2020 21:17:48
#357535 [+-] Piilota Suosittele

Tästä tuli nyt kun katoin mieleen, saakohan multivitasta, omegasta, ja b-vitamiinilisästä kaiken jos ei syö hedelmiä eikä juurikaan salaattia.

[ 13 viestiä | ]