Mirri Mirri
godfadher godfadher
Hyvän mielen koulu. Hyvän mielen koulu.
Taekajuomoo Taekajuomoo
Vitun EU, vitun Marin Vitun EU, vitun Marin
Kuinka naisia käsitellään oikeaoppisesti Kuinka naisia käsitellään oikeaoppisesti
White Power White Power
Alas päin menossa Alas päin menossa
Pariisi ennen ja nyt! Pariisi ennen ja nyt!
Syy miksi idiootit kannattaa pakettia. Syy miksi idiootit kannattaa pakettia.
Yö palaa Yö palaa
big benin big benin
Maanantaityttö Maanantaityttö
futadance.webm futadance.webm
Arttu kertoo sähköautoilusta Arttu kertoo sähköautoilusta
Kuinka olla rokkitähti Kuinka olla rokkitähti
Combosarjis - sellissä Combosarjis - sellissä
Natsit tulloo ja helemat paukkoo Natsit tulloo ja helemat paukkoo
Muutama kuva 6. Muutama kuva 6.
haha :D haha :D
voittaja mainos voittaja mainos
Jeccu :D Jeccu :D
Militarytyttö Militarytyttö
Eu propagandaa Eu propagandaa
 909 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 20.06.2020 14:04:27
[ + 4 - | ]

Veganismi: Aliravitsemuksen ruumiillistuma


epitome

 · 

malnourishment

 · 

vegan

(11)
20.06.2020 14:44:15
#357324 [+-] Piilota Suosittele

>>357322 mun sisko myös, eikai meillä oo sama sisko? ;) en oo nähny sitä tosin vähään aikaan että en tiiä miltä näyttää, pahinta mun siskossa on se että se tuputtaa semmosta faktaa äitillemme että proteiini on pahasta ja kaikkea semmosta tietääkseni ja silläkin alkaa olemaan jo ikää jonki verran

20.06.2020 14:54:00
#357329 [+-] Piilota Suosittele

>>357324
Ei taida olla sama? :D
Mun sisko ei varsinaisesti muille tuputa omaa paskaansa, vaan poikaystävälleen. Jouluna se olis halunnu et kinkusta olis luovuttu mut ei menny läpi onneks. Olis vituttanu, ja olisin ostanu yksin oman kinkun ja syöny sen sitte yksinää ilman muita :D
Sillä todettii MS-tauti pari vuotta sitte ja se on siis alle 40v, ja luki jostain että vegaanidieetti auttais hidastamaa taudin kulkua. Ei mitää tietoa että onko tosi. Ehdotin että kokeilee cbd-öljyä, ku luin ite että se on auttanu ilmeisesti moniinkin asioihin ihmisen kehossa.

20.06.2020 15:09:15
#357333 [+-] Piilota Suosittele

>>357332 oon samaa mieltä että hampusta täytyis itessään tehä lisää tutkimuksia, se on ollu vähän niiku joku taboo monenki kansan keskuudessa mielestäni ihan turhaan

20.06.2020 21:03:20
#357525 [+-] Piilota Suosittele

Jos joku haluaa tappaa ittensä näläkään niin siitä vaan, kuhan ei pakota muita siihen sekopäisyyteensä. Onhan niitä hihhuleita jotka tappaa vauvansa tai lemmikkinsä, kun ovat tarpeeksi sekaisin.

20.06.2020 21:17:48
#357535 [+-] Piilota Suosittele

Tästä tuli nyt kun katoin mieleen, saakohan multivitasta, omegasta, ja b-vitamiinilisästä kaiken jos ei syö hedelmiä eikä juurikaan salaattia.

[ 13 viestiä | ]