Minäkin ajan Bemaria Minäkin ajan Bemaria
rakkautta vain... rakkautta vain...
omenapuu-2 4/8 omenapuu-2 4/8
Pojille oppia Pojille oppia
Ruokakameleontti Ruokakameleontti
Koiran evoluutio Koiran evoluutio
Pari pimppiä Pari pimppiä
Häkki ja Teris Häkki ja Teris
Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun
kuka löi? kuka löi?
Käytöstavat kunniaan idiootti! Käytöstavat kunniaan idiootti!
Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava
Pauliina ostaa lasolia ja somessa saa riidan mistä tahansa Pauliina ostaa lasolia ja somessa saa riidan mistä tahansa
Kunnon pusu Kunnon pusu
kuka on syyllinen kuka on syyllinen
chief pontiac chief pontiac
haltijoiden lahjad frodoille haltijoiden lahjad frodoille
omenapuu-2 7/8 omenapuu-2 7/8
savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD
Ebin Ebin
jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD
omenapuu-2 2/8 omenapuu-2 2/8
Hillaryn tiukka katse Hillaryn tiukka katse
Niin,eikös lapsena sanottu että jos kiusaa nii voi olla ihastunu Niin,eikös lapsena sanottu että jos kiusaa nii voi olla ihastunu
 897 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 14.06.2020 14:14:37
[ + 1 | ]

Ai kauhea mikä mellakka ^^

[44237] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [636x592] [] []
tiedosto.jpg

mellakka

(28)  · 

blm

(181)  · 

atlanta

 · 

poliisi

(331)  · 

swat

(6)  · 

homo

(633)
14.06.2020 18:03:38
#354688 [+-] Piilota Suosittele

>>354687
No kato sitä :D
Violetti vai mikä purppura bandana tuo onkaan, jalkosen asento ja niin vitun "iik! mutta pakko ottaa kuva" ituhippisivarihomo iphonensa kanssa. Vittu tota ois pitäny ampuu ja päähän heti ekana :D

15.06.2020 04:42:25
#354973 [+-] Piilota Suosittele

Punavihreät on ihan innostuneet nyt länsimaissa. Fasistinen ja rasistinen kulttuuri pitää korvata suvaitsevaisuuteen taipuvalla... öh, ei-valkoisella, uskonnonvapautta kunniattomalla (hiekka)neekeröinnillä? Pläk laivs mätter ja paikat paskaksi suvaitsevaisuuden ja rauhan nimissä!!

[ 12 viestiä | ]