sulkeutuja sulkeutuja
Jeesus Jeesus
Taru sormusten herrasta-katsomisessa Taru sormusten herrasta-katsomisessa
Toad Toad
Lällällää! Maistuisko vesimeloni? Lällällää! Maistuisko vesimeloni?
Olutkikka kamujen kera Olutkikka kamujen kera
History Channel History Channel
Paavilla oli kivaa kunnes perkeleet saapuivat Paavilla oli kivaa kunnes perkeleet saapuivat
vittu vittu
Kylä-Harakka Kylä-Harakka
Vai ei rokote toimi? Auts töks töks Vai ei rokote toimi? Auts töks töks
Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta
ollakko vaiko eikö olla ollakko vaiko eikö olla
Odenssit ylähuulee Odenssit ylähuulee
Tynkkynen haluaa penistä Tynkkynen haluaa penistä
sormiin vähän sattuu sormiin vähän sattuu
Neekeri neekeri neekeri neekeri ja moka Neekeri neekeri neekeri neekeri ja moka
Vaikka sitä ei saa sanoa, sä tuut silti aina olemaan neekeri Vaikka sitä ei saa sanoa, sä tuut silti aina olemaan neekeri
Joo "Se on pelkkää salaliittohuuhaata" Joo "Se on pelkkää salaliittohuuhaata"
Se uus neekerinpusu näyttääki tältä Se uus neekerinpusu näyttääki tältä
Yle propagandaa taas 11. Yle propagandaa taas 11.
loppu se dokaaminen loppu se dokaaminen
Repomies Repomies
Popcorn turkey Popcorn turkey
 801 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 14.06.2020 12:21:35
[ + 9 - | ]

Naiset huoria :D

[44235] [betanaiset.jpg] [0.16 MB] [900x1000] [] []
betanaiset.jpg

naiset

(105)  · 

huorat

(6)
14.06.2020 12:45:58
#354507 [+-] Piilota Suosittele

Mutta mitään tämän kaltaista ei saa mainita, koska feministivasemmisto hallitsee ja kontrolloi keskustelua ja on vain oikea mielipide ja muu on misogyniaa ja/tai sovinismia.

Hankamäen kirjasta (josta mielelläni lukisin asiayhteydessä ne tekstit) alkoi heti hirveä poru, kun sieltä poimitaan muutama lause/sana ja jopa oli mediassa itse keksitty sanoja, joita Hankamäen itsensä mukaan kirjassa ei ole.

Sen sijaan feministivasemmiston ääripuoleen kuuluva Suvi Auvinen suomensi ja julkaisi SCUM-manifestin vuonna 2011, joka ei ole edes tutkielma, vaan puhdasta miesvihaa. Tästä ei kukaan puhu. Ylipäänsä Auvinen esitetään aina mukavana ihmisenä mediassa, luomuvegaanimitälie, sen sijaan että oikeasti osoitettaisiin, kuinka hän on todella suuri vihapuheen tuottaja - mutta feministivasemmistoagendansa vuoksi kaikki onkin muka Suvin kohdalla ihan ok.

https://jukkahankamaki.blogspot.com/2020/06/skandaali-hiihtosuunnistaja-hanna.html?m=1;fbclid=IwAR1n_e_WErA0wsryK8YBV35JgT6gcWkE1uKPRS8iVFY8aaJZzpJqpJWx4fs

https://fi.wikipedia.org/wiki/SCUM-manifesti

Feminismi, sovinismi, terrorismi... samaa asiaa kaikki - ja helvetin pahoja.

Joskus ehkä jollain oli feminismin suhteen hyvä ajatus edistää tasa-arvoa, mutta jossain vaiheessa asiat vain kääntyivät päälaelleen ja tasa-arvon sijaan valkoinen heteromies on jotain, mitä feminismi haluaa tuhota.

Tasa-arvoa, todellista ja pelkkää tasa-arvoa sukupuolten välille, perskeles.

14.06.2020 14:08:19
#354534 [+-] Piilota Suosittele

Minä elän kuten elän eikä siihen tule vaikuttamaan kukaan tai mikään ideologia. Mitä keskusteluista on tullut ilmi, niin aikalailla asia on noin. Hetero sekäsyöjä on roskaläjä.

[ 4 viestiä | ]