Ei jaksa keksiä otsikoita 65 Ei jaksa keksiä otsikoita 65
you drink we take pictures you drink we take pictures
Itsepuolustusvinkkejä Ryan O'Nealia vastaan Itsepuolustusvinkkejä Ryan O'Nealia vastaan
sanat voivat satuttaa sanat voivat satuttaa
Skip Tobeyn seikkailuja Skip Tobeyn seikkailuja
The surly king of Egg Fort The surly king of Egg Fort
Can I show you my puppy... Can I show you my puppy...
Fingerpori Fingerpori
nimellä pätkästyjä patukoita nimellä pätkästyjä patukoita
Vituttaako Vituttaako
Turbot tulille Turbot tulille
netin parhaimmat googlaukset netin parhaimmat googlaukset
t. Amaruk Kayshapanta t. Amaruk Kayshapanta
Life imitates art Life imitates art
Suomen vanhin elvis-bändi Suomen vanhin elvis-bändi
Ja minuahan et akka heitä pihalle! Ja minuahan et akka heitä pihalle!
Ei jaksa keksiä otsikoita 78 Ei jaksa keksiä otsikoita 78
Kyllä sensei! Kyllä sensei!
trump kävi britanniassa trump kävi britanniassa
Parempi kuin alkuperäinen toto Parempi kuin alkuperäinen toto
Työpaikka Työpaikka
Söpöys :3 Söpöys :3
australia australia
Koiroke lämmittelee tassujaan Koiroke lämmittelee tassujaan
 863 näyttökertaa, 16 viestiä, 8.13 MB, 1 tiedosto, 02.06.2020 22:19:24
[ + 5 - | ]

Tynkkynen ISIS-vaimoista

[43802] [tiedosto.mp4] [8.13 MB] [400x400] [242.67s] [] []

tynkkynen

(39)  · 

isis

(50)  · 

terrorismi

(43)
02.06.2020 22:58:59
#349869 [+-] Piilota Suosittele

>>349863 sen tapa heiluttaa käsiä ja vaahdota ei ole täsaä kovin tervettä. Ehkäpä olevinaan tehokeino, mutta minusta tuo on sekasin. Aikaisemmin asiassa ku asiassa ollut ihan rauhallinen.

Meillä on tässä maassa ollut ja on satoja murhamiehiä..ruumiinsahaajia ja vittu mitä lie. Noita ämmiä - niin sekaisin kuin ovatkin - ei ole tuomittu (vielä) mistään. Eiköhän me selvitä tän kaiken muunkin paskan lisäksi kolmesta naisesta.

02.06.2020 23:03:39
#349871 [+-] Piilota Suosittele

Millä tavalla Haaviston "pysäyttäminen" ajaa tämän persupojan ja hänen kannattajiensa agendaa? Suomen kansalaisella on oikeus konsulipalveluihin missä päin tahansa maailmaa, eikä se liity millään tavalla Haavistoon. Suomen kansalaisella on myös oikeus palata suomeen, eikä sitä voi kukaan estää.

Joten pitäiskö paremminkin kritisoida lakia, joka ei kriminalisoi terroristijärjestöön kuulumista?

03.06.2020 04:39:36
#349909 [+-] Piilota Suosittele

>>349903

Oon media-assisistenttina eri puolueiden seksipedoille. Pekka vei mut kerran risteilylle ja suuttu ku kieltäydyin suutelemasta sitä samalla ku naitiin. Sebua yritin houkutella petipuuhiin samalla ku komerossa oli kamerat valamiina kuvvaamana kaiken. Se mulukku sano vaan, että sillä on parisuhe jo olemassa eikä petä äijjäänsä. Mutta sain kerran Lipposesta hyvää matskua.

Mutta jos totta puhutaan niin nää on tärkeitä asioita joista ei missään nimessä saa vaieta. Siks mää laittelen näitä tänne aina välillä. Sivistysmaassa ois ollu jo kansa kaduilla vuosia sitten, mutta täällä vaan puristellaan käsiä nyrkkiin verkkaireiden taskuissa. Oon semantiikkaan taipuvainen huppana, mutta mun mielestä maan tehtävänä on pitää huolta sen omista tavallisista kansalaisista. Ei tän pidä olla mikään terroristileikkejä larppaaville psykopaateille joku turvasatama. Tää Suomi ei oo se sama maa johon mää aikanaan synnyin. Ja teen kaikkeni kerätäkseni tarpeeksi rahaa, että pääsen täältä kauas pois. Tää maa on jo menetetty. Tai näin sen ainakin itte nään.

03.06.2020 09:27:07
#349947 [+-] Piilota Suosittele

>>349909
” Sivistysmaassa ois ollu jo kansa kaduilla vuosia sitten, mutta täällä vaan puristellaan käsiä nyrkkiin verkkaireiden taskuissa. ”

Siellähän sitä porukkaa oli eilen eduskuntatalon edessä. Olisko ollut jopa parikymmentä henkeä. Olitko mukana? Ääneen pääsivät mm. rokotusten vastustajat, joiden juttujen kuunteleminen oli tuskaa.

Vai kaipaatko kaduille siirtymistä ihan jenkkien malliin?

[ 16 viestiä | ]