>>347212 ei vittuu :DDDD protip vuodelle 2025 monilla sote-alueilla on chat neuvontoja/sairaanhoitajia mitkä ei vaadi tunnistautumista. sinne kyseleen akuuttii nippii 08:00 on parasta :DD luonnollisesti venyttäen sitä keskustelua niin paljon ku pystyy, ykssormitekniikalla kirjottaen koittaa valittaa epämääräisesti edellisestä lääkärikäynnistä ja pyytää bentsoreseptiä alpine automankkaan vaihdos :D ennätys joku 20min saanu haaskattua jonku alipalkatun keski-ikäsen hoitsun aamusta :D
[
5 viestiä
|
]
⭰
Uusbörhismi
Kalle-sarjakuva
gg ez
mirri tärisee
daewöööööööööööööööööööööööööö
ei saatana
tavaraa luonnossa
iltapesulla
Säädöt
Koo jamming
Turvasana.
Kissa-assemblaasi
When She Tells You To Empty The Dishwasher
Kaikkea on
G-manin salkku
Tervetuloa aikuisten chattin❤️ https://t.me/alastonchat